Pes 2010


1 gb demosu çıktığı andan itibaren indirmeye başlayıp dün gece oynama fırsatı buldum. ilk kez inceleme yazısı yazıcam hayatımda çok heyecanlıyım.

maçlar 5 dakika oynanıyor. kulüplerden liverpool'um (ki bu bana yeter) barça; ülkelerden ise fransa, italya, ispanya ve almanya yer alıyor. normalde maçlar 5 dakikayla sınırlı ama bir expanded ile süreyi uzatabildim.

*ana menüyü sevmedim. evet adamım torres var ama menü seçenekleri çok metalik olmuş. böyle bi soğuk sanki.

*exhibition menüsü hoş kullanışlı. kick off- team select- strip- stadium- game plan ve options var. ordan aynen maça atlıyorsunuz. ben sevdim.

*oyun içinde futbolcuların hepsine ayrı özellik yükleyebiliyoruz. mesela diyosun ki gerrard'a 'abicim takım ileri çıkarken sen çok kaptırma ceza sahası civarında takıl geleni göm kaleye' gibi. kullanmayı öğrenince çok işe yarıycak gibi gözüküyo.

*stad, seyirciler, atmosfer, saha ve futbolcu görünüşleri iyileştirilmiş. futbolcu yüzleri yine süper.
hareketler daha oturaklı gerçekçi olmuş. maça çıkış seramonisi falan pek güzel yapılmış.

*son vuruşlar çok güzel. plaseler mükemmel olmuş. öyle abartı zıbam diye şutlar yok sanki. daha gerçekçi.

*topla ilk buluşmada bir sorun var sanki. bir tekleme meydana gelmekte. ancak sanırım bunun sebebi daha gerçekçi olması. top kendisine gelince eğer tek pası atmak gerçekten kolaysa veriyor. ancak ters bir tarafa pas atmak isterseniz önce kontrol ediyor sonra pas vermeye çalışıyor. bu da topu kaybetmenize sebep olabiliyor. gerçekçilik artmış.

*oyuncular topu sürerken ayağından fazla açıyor galiba. orası pek olmamış.

*duran topları kullanırken futbolcular put gibi durmuyor, hafif salınıp öyle topa geliyorlar. korner
kullanırken kamera önce kullananın arkasındayken, tuşa basmaya başladıktan yarım saniye sonra ceza sahası gösteriliyor. hoş olmuş. sevdim.

*oyun daha güzel, bariz. oynanış, gerçeklik, zorluk cuk oturmuş. hareketler daha göze hoş geliyor. şutlar paslar ben sevdim.

*oyunda beklenmedik şeyler oluyor abi. beklenmedik hareketler, beklenmedik top sekmeleri, beklenmedik şutlar. seviyorum ben böyle önceden kestirilmemesini. öbür türlü ezbere oynanıyor.

*pes 2010, 2009'a göre daha zor olmuş sanki. bu açıdan sevdim. zor olucak abi oyun. öyle her önüne geleni yenemiceksin. messiyi gerrardı alıp yardırıp gidemiyosun. (messi nasıl diye çok merak ettim, yoksa l'pool'u aldım lan hep eheh)

güzel olmuş lan işte. pes anasını satıyım. yine gecemiz gündüzümüze karışıcak. sabahlara kadar gerrard benim torres senin eğlenicez. adamlar yapmış yine kısaca.

not: itüsözlükte yazdığım incelemeyi bir arkadaş beğenip paylaşmış. ünlü oldum lan ehehe
http://www.mcpsp.com/oyun-incelemeleri/16424-pes-2010-demo-inceleme.html

0 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

wibiya widget