kısa kısa #13


ginger'dan düşen bush

*selam sevgili okur. yurda geldim maç falan izledim. bünye fitbola açtı doyurdum. yazı yazayım dedim. seviyorum lan bu kısa kısa formatını. ne bileyim aklıma bişey geldikçe telefonun taslak kısmına kaydediyorum sonra size yazıyorum. gülüyosanız eğer ne mutlu bana. 28. izleyici oldu. 50. izleyiciye ödül vermeyi planlıyorum. valla. neyse hadi başlayayım.

*gergin anda espri yapan adama acıyorum ya. onun işi çok zor. tam ne yapacağını bilmemekle beraber ortamı sakinleştirmeye çalışıyor. ama zılgıtı yemesi de çok muhtemel. yapmasa daha iyi gibi.

*-çim adam söylee çim adaaam, vefaaasız olanı çim adaaam.

*büyük para bozdururken ne aldığınızın öneminin kalmadığını farkediyor musunuz? mesela 50 lira bozdurucaksınız. o sırada aldığınız 4 liralık şey gereksiz olsa bile size koymuyor. ama cepte 5 lira varken o 4 lirayı vermek çok zor. evet sanırım minik hesapların adamıyım. ama aranızda benim gibi düşünenler olabilir.

*ginger diye bir alet var biliyorsunuz. beyle 2 tekerli. vicudunuzu ileri verince gidiyor, geri çekince duruyor falan. bunu yüzyılın aracı diye tanıttılar. ama çok pis patladı sanırım. yalan oldu yani. bostancı sahilindeki polislerden başka kullanan pek görmedim. onlarda da feci komik duruyor zaten. polisle ginger ne alaka ya.

*-vaaak vaaak vaaaak vaaak güzel bir gün ördek için (teoman ördekoğlu)

*hafif metro diye bişey var istanbul'da. aksaray metrosu. isimde kaybediyor abi bi kere. hafif metro ne. kolpa gibi. yani yer altından gitmiyor diye niye hafif demişler ki metroya. hafifmeşrep metro.

*isim şehir oyununda n harfi ile hayvan bulamayanlara dev hizmet: narkotik köpeği.

*her şakada bir gerçeklik payı vardır kadar saçma bir fikir yok bence. abi adı üstünde şaka yani tamamen şaka. gerçeklik falan yok. ben niye geriliyorum lan sizin saçma düşünceleriniz yüzünden. gönlümce şaka yapmak istiyorum, bu pisler yüzünden yapamıyorum. pisler.

*kadınlara buradan bir çağrım var. sevgili bayanlar, lütfen nolur rica ediyorum koşmayın! evet koşmayın. kadınlar koşunca çok kötü görüntüler oluşuyor bence. yürüyün durun ama koşmayın. yetişmeyin o otobüse ama koşmayın. lütfen.

*sevgilerimle.

6 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Daçe dedi ki...

"aklıma bişey geldikçe telefonun taslak kısmına kaydediyorum sonra size yazıyorum. gülüyosanız eğer ne mutlu bana."

gülüyoruz gülüyoruz valla "ahı ahı" diye. ben öyle gülüyorum en azından. buna da öyle güldüm. :D

telefonun taslak kısmı, blog konusunda benim de favorim. penguen'inin, uykusuz'unun üzerine yazanlar var, eline yazanlar var. taslak mesaj mis gibi. bi de uzuuun bi madde yazdıysam onu değiştirmeden bilgsayara aktarmak olmasa..

:)

littleiv dedi ki...

aynen ya taslak temiz abi. çat diye bilgisayara geçiriyosun oh al sana yeni kayıt :)

Adsız dedi ki...

*-vaaak vaaak vaaaak vaaak güzel bir gün ördek için (teoman ördekoğlu)

bu ne olum sabah sabah daha kötüsü olamazdı hehe

littleiv dedi ki...

gece yazdım desem kurtarabilir miyim :)

komikti lan ilk düşündüğümde

Loana dedi ki...

narkotik köpeğine ek olarak nil timsahı derdim ben de. bu da benden tüm littleiv okuyucularına kıyak haa. :D

littleiv dedi ki...

eheh teşekkürler loana :)

wibiya widget