kısa kısa #5



*şu dünyada 'hocam blok yapalım erken çıkarız' kadar pratik sevecen akılcı bir yaklaşım var mıdır ey okur sorarım sana.

*boşta kalan topa hepimiz biraz üzülmüyor muyuz? bence üzülüyoruz (çok alpay erdemvari oldu lan bu?!)

*bozulan eşyayı vurarak düzeltmek diye bişey sadece türkiye'de var sanırım. şahsen ben, monitörümün içindeki ana tel kopmuş olmasına rağmen terlikle döve döve 1 ay boyunca çalıştırdım aleti. yani tel kopuk, ben terlikle yanına vuruyorum temas sağlanıyor ve tekrar açılıyor monitör. sonra yorgun düşüp bilgisayarcıya götürdük adam 'bu monitör çalışmaz ki, nasıl çalıştırıyordunuz bunu dedi'. diyemedim ki terlikle terbiye ettim ben onu diye.

*bu kareler güldürüyor diye bişey var, hürriyet milliyet gibi gazetelerin sitelerinde. bildiğin erotik resimleri millet gülüyormuş gibi yayınlıyorlar. bi de güldürüyor yazmış. erotiği görünce yüzlerine yerleşen gevrek bi gülümse var ondan mı bahsediyorlar acaba.

*bülent ersoy'u bebek taklidi yaparken gördüm ya şu ahir ömrümde hiçbişeyden korkmam artık.

*peki ya burak kut'un yaşlanmazlık iksini bulma ihtimali size de çok yakın gelmiyor mu?

*'hocam sınav nasıl zor mu?' sorusuna 'çalışana kolay' diye cevap veren hocaları toplayıp üzerlerinde çeşitli işkence aletlerin denemek istiyorum.

*eskiden padişah çocukları kardeşlerini nasıl boğdurtuyordu lan. 8 yaşında çocuğun aklına inanıp 7 yaşındaki çocuğu boğan psikopatlar mı vardı eskiden. çözemedim valla.

*en gerildiğim anlardan biri otobüste muavinin 'çay kahve meşrubat?' sorusudur. hangisini alacağına bir türlü karar veremezsin.çay kahve uğraşmalı sıcak su şeker falan kola en ideali, ama kekle beraber çay gider napsam bilemiyorum düşünceleri arasında yaklaşan muavine çaaay kahv kola fanta var mı ya da çay ver abi yeaa şeklinde bir cümle sonunda çay çay şeklinde cevaplanır.

*adı süreyya olan erkekten inceden çekinirim.

4 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

P* dedi ki...

ne bülent ersot bebek taklidi mi yaptı.olamaz!

littleiv dedi ki...

oldu! ve ben canlı canlı şahit oldum. hayatımdaki kötü anlar sıralamasında başa oynar.

P* dedi ki...

yalnız yazıyasa öyle bi resim seçmişsin ki gece gece rüyama giricek diye korkuyorum yorum yazasım gelmiyo.
diğer olayı da görmediğim için çok memnunum allah göstertmesin:D

littleiv dedi ki...

bilerek seçtim o fotoğrafı. gerçek okuyucularım ortaya çıksın diye. resmi görüp kaçanlar kaybedicek. ilk kazanan sen oldun :)

wibiya widget