kısa kısa #6



*cep telefonunu göt cebine koymak kadar saçma bir eylem görmedim ben hayatımda. hayır ne güzel gözüküyor, ne kullanışlı. oturmaya kalksan hiç hoş olmıycak sonuçlar doğar mazallah.

*cesaret nedir diye sorsanız, denize hızlı girebilmektir derim. benim için öyle. cesur insan denize tereddütsüz giren insandır. aşırı özeniyorum.

*peki ya çıkma teklif etmenin bilinçaltında girme teklif etmek yatıyor desem.

-aaaaa
+aaa tabi.

*kahve dünyasındaki beyaz kaplı kahve çekirdeklerinden getirseniz önüme bir kova yerim. öyle çok seviyorum kerataları. hatta kahve dünyasına sırf onlar için gidiyorum desem çok abartmış olmam. biraz abartmış olurum

*yevmiye'ye yövmiye diyen insanları toplayıp lunaparka gitmek istiyorum. gönlümüzce eğlenelim diye.

*hiç bir zaman coca-cola reklamındaki buz sesleri tınısını yakalayamadım. özeniyorum öözeniyorum olmuyo anasını satiim.

*çocuğunu ağlatan eşyaları döven anne diye bir şey var güzel ülkemde anlatıyım. oyun oynarken, otururken, koşarken çeşitli sebeplerle çeşitli eşyalar yüzünden düşen ağlayan bir çocuk var elimizde. koltuktan düşersin sandalyeyle yuvarlanırsın. annnöööeeeeaaaaa diye ağlama efektinin ardından gelen anne noldu oğluma diye sorar. ühüühüü ühühü koltuktan düştüüüm cevabını alan anne hemen harekete geçer. bu mu düşürdü oğlumu bu mu ağlattı naa sana pis koltuk na sana deyü dövmeye başlar koltuğu. bunu gören salak çocuk da ehe mehe diye mutlu olur.

sevgilerimle.

6 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Loana dedi ki...

''naa sana pis koltuk na sana''

evet tamamen bu cümle kullanılıyo hatta. Naa sana ne ola ki. Kızdığında söylenip karşıdakini şaşırtma işlevi olabilir.

littleiv dedi ki...

valla tam olarak küçüklüğme dönüp çıkardım o repliği. anlamı konusunda zerre fikrim yok.

furuitcuğz dedi ki...

ehehehe güzelmiş cidden. peki ya çıkma teklifinin içindeki girme teklifi?

littleiv dedi ki...

gençliğin vermiş olduğu bi tezcanlılık diyelim

furuitcuğz dedi ki...

böle düşünenlerin kafasına şemsiyeyle vurulmalı sanki?

littleiv dedi ki...

haklısın valla ne diyim

wibiya widget