kısa kısa #10

bence çok korkunç

* yazmıycam dedim ama dayanamadım hasretinize. naber?

*sınıfta sessizce espri yaptıktan sonra birden herkesin kahkaha atmaya başladığı oldu mu hiç size? bana hep oluyor lan. düşünüorum çok sesim de çıkmadı nasıl duydular deyü. ama bi yandan da başkasına güldüler heralde diyorum. kafam çok karışıyor bu anlarda.

*sadece benim babam mı msn'de büyük harflerle konuşuyor. aynı zamanda tüm noktalama işaretlerini kullanması ve 'naber olum' yerine 'NE HABER OĞLUM' yazması beni ciddi anlamda tırsıtıyor. evet tırsıtmak.

*dünyada en çok korktuğum şey ece erken'in programına konuk olmak. çok korkunç gerçekten.

*siz daha ilk sınav kağıdına dokunmamışken ikinic kağıdı isteyen o kızı dövmek istemiyor musunuz? bence hepimizi istiyoruz. üstelik oldukça kalabalığız bence.

*besut diye insan var. bildiğin adı besut. adın ne deyince besut diye cevap veriyor. nefes falan alıyor, yemek yiyor. bence gerçekten çok ilginç.

*üniversitede güz dönemi var mesela. daha komik isim bulamadılar mı acaba. ne bileyim. güz ne yani. üzülüyor insan.

*bence dünyadaki en iyi insanlardan biri belki de birincisi şehirlerarası otobüste kucakta giden çocuğa kek veren muavindir. evet benim fikrim bu.

*öperim.

8 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Daçe dedi ki...

muahuahuahah! şahane yazı:D

littleiv dedi ki...

eheh eyvallah daçe :)

Parahuman dedi ki...

inceden yüreğim burkulduydu yazmam etmem deyince de şimdi gördüm yenisini saklamadım sevincimi...

o ikinci kağıdı isteyen kızı benim de nice tartaklayasım gelir de kısıtlarımı kendimi...

inceden de bi kafiye yakaladım yorumda şair bellerim edebi dürtülerimi... (aha yine oldu)

littleiv dedi ki...

yavaş yavaş okunuyorum hissine kavuşuyorum böyle yorumlar gelince. teşekkürler parahuman :)

Loana dedi ki...

dünyada en çok korktuğum şey ece erken'in programına konuk olmak. çok korkunç gerçekten.

:D:D:D

öldüm buna :D allah korusun düşmanımın başına vermesin valla :D

littleiv dedi ki...

eheh teşekkürler loana :)

Z.T. dedi ki...

muavine ne kadar cicili bicili yaklaşmışsın yahu :D

sınavda ikinci kağıt isteyen kızdan kim nefret etmez ki değil mi :D

öperim? kimi öpüyürsun?

littleiv dedi ki...

@ z.t.

o muavin süper adam ya :)

öperim derken okuyucularıma bi selam yani yanlış bişey yok :)

wibiya widget