kısa kısa #12


evet, vudıt miins.

*selamlar sevgili okur. yeni post atmama rağmen canım feci şekilde kısa kısa yazmak istedi. yazayım di mi? bence de ya. hadi başlıyorum.

* ferhat göçer şarkı söylerken kulağında bir kulaklık oluyor. oradan ne müzik veriyorlar çok merak edioyorum cidden. ne bilim şarkıyı mı sufle veriyorlar yoksa başka şarkı mı dinliyor psikopat gibi. çok merak ediyorum ne olaylar dönüyor orada . ölmeden öğrenmek istiyorum. lütfen ferhat açıkla bunu sevindir beni.

* fermuarın alttan açılması kadar kötü bişey var mıdır sizce? bence çok yok. beyle alttan açılır fermuar üstten de açıktır. iğrenç bir görüntü olmasının yanı sıra kurtulması zor da bir durum.

* fillerin seks hayatı nasıldır acaba diye düşünen okurlarımıza geliyor? (gerçekten var mı lan düşünen)

neyse efendim fil dediğimiz bu devasa hayvanlar da çoğalıyorlar. bölünerek değil tabii bildiğin normal memeliler gibi. tabi şekil itibariyle biraz zor sanırım. işin ilginci bu olay sadece 13 saniye sürmekteymiş. (aramızda bu süreyi yeterli bulacak olanlar olabilir, sizi de seviyoruz, olduğunuz gibi kabul ediyoruz).

* fiske deyince benim aklıma birine arkadan sessizce yaklaşıp orta parmak ile kulağın ucuna hızlıca vurmak geliyor.

* petek dinçöz'ün foolish kazanova şarkısında vudıt miins diyebir kısım var yıllardır çözemedim. vudıt mins vudıt mins vudıt vudıt vudıt vudıt diye gidiyor. bir şifre mi acaba?

* fotoğraf çekemeyen japon = tüküremeyen lama

* son olarak kişisel bir zevkle bitireyim. dünyada insana yakışan en güzel aksesuvar bel gamzesidir. bunu bilir bunu söylerim.

*hadi kalın sağlıcakla.

5 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Parahuman dedi ki...

Türk genlerimin devreye girmesiyle ferhat göçer olayına hemen bir tahmin getiriyorum ki maçı dinliyodur... ha ferhat göçeri tanımam etmem ondan yapıyorumdur belki böyle bir tahmin orasını bilemem...

bi dost dedi ki...

vudıt mins bence mistik bişey.

ferhat göçer olayından aklıma geldi ayrıca. saba tümer ne çok haşir neşirdi o kulaklıkla deyil mi? konuğu sallar reciyle konuşurdu..

littleiv dedi ki...

parahuman@ ne biliyim o adamda da hiç maç dinlicek bi tip yok ya.

bi dost@ vudıt mins'i çözemedim çözemiycem.

kulaklıkların sırrı çözülsün ayrıca. saba tümer'de kahkaha atmasın bi daha nolur.

Loana dedi ki...

Ben bel gamzesi olayını estetikle yaptıranları duyduğumda öğrenmiştim. Sen de yazınca şaşırdım şimdi o kadar mı güzel bişey yahu o :D

vudıt mins kısmını okur okumaz da bir an durup o nerdeydi diye şarkıyı baştan sona hatırlamaya çalıştım ( evet ezbere bilir ve severdim o zamanlar. nez'e ölüm. ) neyse bulduktan sonra devamında açıklama yaptığını gördüm bu salaklığımı da nedense paylaşmak istedim, saygılar.

littleiv dedi ki...

loana @

bel gamzesi çok başka bel gamzesi çok hoş

estağfirullah ne salaklığı :)

wibiya widget