bir sınav sonrası #2

hayatımın en ilginç olaylarından birini yaşadım bugün sevgili okurlar. biliyorsunuz 2 gündür açıköğretim sınavları için kırklareli'ye gidiyorum. normalde servis herkesi okullara dağıtıyor, ama ben kırklareli fen lisesinde giricektim ve güzergahta yokmuş. abi beni indirdi ağzının içinde 'ya şurdan yürü sağ sol yap dön bul' falan gibi bişeyler dedi. hiçbişey anlamadım doğal olarak. tıngır mıngır yürümeye başladım ıssız sokaklarda. pazar sabahı 8 lan herkes uyuyor.

neyse işte ben ara sokaklara giriyorum, soruyorum nerde bu okul diye falan derken böyle bir ara sokağa girdim. karşıdan uzaktan gayet düzgün gözüken (bak uzaktan diyorum, herif yakınlaştıkça bir gariplik olduğunu sezmiştim) bir adam gelmekte. hah dedim bu bilir sorayım buna. gerçekten adres sorucak adam seçme konusunda oldukça beceriksizim. sorduğum insanlar 12 yaşında bir kız (ki cevabı sadece omuzlarını silkmekti), 89 yaşında bir amca (5 dakika anlattı anasını sattim, bütün kırklarelinin krokisini çizdi ama okulu bilmiyomuş) ve de birazdan anlatacağım olayın ana karakteri abiydi.

abi yaklaştı, ben garipliği sezdim o yaklaştı ben vazgeçmeye başladım ama tutamadım dilimi sordum 'ee bu fen lisesi varmış nerde o diye'. herif çat diye elini omzuma attı benim. konuşması bir garip inceden yumuşağımsı. ama gayet güzel tarif etti. işte şurdan çık sola dön sağlık ocağının yanında diye. çok teşekkürler dedim ben. sonra herif gel istiyosan götüriyim seni dedi. şimdi götüriyim lafını hafiften yumuşak bir abiden duyunca bana inceden bir ürperme geldi. yok yok sağol ben giderim dedim. hee iyi tamam o zaman dedi. ben tam usain bolt'a bağlayıp 100 metre dünya rekorunu geliştiricem herif tuttu beni arkadan, 'kız telefonu ver ama bana tamam mı?' dedi.

allahım dedim, sen beni nasıl büyük bir manyakla sınıyosun. bir daha hiç kötülük yapmıycam. muhtaç olanların yardımına koşucam. yeter ki kurtar beni şu manyaktan. 'he abi tamam abi' deyip ufaktan uzamaya başladım ben. 'var mı sen de kız numarası' diye tekrar etti. 'yok' dedim. 'olursa ver ama tamam mı?' dedi. tamam abi vermem mi deyip uzaklaşmaya başladım, topuklarım götüme vura vura. gülmeyin olm çok korktum lan..

11 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Loana dedi ki...

Sendeki de şanssızlık :D Korkulmucak gibi değilmiş ama :D

Sınavın nasıl geçti?

littleiv dedi ki...

abi korkunçtu.

sınav iyiydi ya. 2.sınıfa geçtim diyebilirim sanırım :)

kafana göre dedi ki...

bana da hafif yumuşak bi abi yol sormuştu üsküdar iskelede, sora da benim telefonumu istemişti. hala geceleri bağırarak uyanıyorum lan.

(=

Loana dedi ki...

eheh iyi geçmesine sevindim :) hadi şimdiden hayırlı uğurlu olsun 2. sınıf :b

littleiv dedi ki...

kafana göre @

ahahaha seninki de çok fenaymış ya.

kraliçe loana @

teşekkürler loana.

Z.T. dedi ki...

uyy yazık sana yahu :D
gıcık olduun birinin telefonunu vereydin hemen :D

ya o değil de kız telefonu nasıl bi kavram ya
ahahahahahaha

littleiv dedi ki...

internette kız msn'i isteyen insanın reel hayattaki karşılığını gördüm ya ölsem de gam yemem artık.

P* dedi ki...

ben hep derim zaten bi açıköğretim sınavı bi ehliyet kursu halkla bütünleşiyosun.

littleiv dedi ki...

tamam bütünleşiyosun da o kadar da demedik. o abiyle bütünleşme bi yere kadar.

Adsız dedi ki...

adam belki şu anlamda sordu
'kız, telefonu ver ama bana tamam mı?'

kızdan sonra virgül var anlam değişir dikkat..:D

littleiv dedi ki...

yok öyle olsa ben alırdım tonlamadan. ve arkadam bakmadan kaçardım emin ol :)

wibiya widget