bir sınav sonrası

az önce açıköğretim sınavından geldim hemen izlenimlerimi aktarıyım. genel muhasebeden bütünlemeye kalmıştım. bugün onun sınavıydı. 50 geçme notu olan derste 48'de kaldım. çok üzüldüm çok ağladım ama açıköğretim fakültesi yine de sınava girmemi istedi. dedim bunu siz istediniz.

sınav yerine 45 dakika erken geldim. bahçede oturup son tekrar yapıp soru çözdüm. çok işime yaradı çünkü tüm soruları doğru yaptığımdam bir morallendim bir morallendim anlatamam, dedim ben bu muhasebeyi çıtır çıtır yerim.

akabinde sınav salonuna girdim. dikkatimi çeken nokta açıköğretime giren kızların %90'ı ciddi anlamda çirkin. hehe valla lan. anlamadım olayı ama baya baya hep çirkinlerden seçmişler sanki. kayıt sırasında var mıydı bir kriter bilmiyorum ama öyleydi yani.

aof giriş maddeleri. A/b-2
-'açıköğretim fakültesine girecek adayları 18 yaşını doldurmuş olmaları, lise eğitimini bitirmiş olmaları ve kızların ciddi anlamda çirkin olmaları gerekmektedir.'

neyse yerimi buldum oturdum. matematik öğretmeni olduğu her halinden belli olan yaşlıcana bayan hoca sınıftaydı. sıram sallanıyordu. önemsemedim. alt tarafı 40 dakikaydı sınav. hoca giriş çıkış saatlerini yazdı. bir de ilk 30 ve son 5 dakika çıkmak yasak yazdı tahtaya. lan yani sadece sondan önceki 10 ile 5. dakikalar arasında çıkışa izin vardı. abi onu ayarlayana kadar 5 dk daha bekler çıkmam lan. nasıl psikopatsınız abicim siz. neyse hoca belgeleri kontrol etmeye başladı. önümdeki kız kimlik olarak kredi kartını çıkardı ya. ahahaha dayanamadım kahkaha attım lan. olm bildiğin kimlik yerine edventıc kredi kartını getirmişti kız.

nese sınava başladm yaptım ettim falan. sonra 30 soru olduğundan her şıktan 6 adet işaretlenmiş olması gerektiğini yakaladım hemen. evet gülme var böyle bişey. aof düzenli bir kurum. her şıktan eşit sayıda olucak. tabi bunu çözen ben hemen dengeledim şıkları. tahminime göre geçerim ama kısmet tabi bu işler. yarın da iktisat var ilginç şeyler olursa yine yazarım. haydi görüşürüz. ahahaha resmen kredi kartını koydu kız masaya ya.

7 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Daçe dedi ki...

ahahıhıaha ohaaha:D

sınavlarda başarılar, yarın sen de kredi kartıyla falan git bence:D
-otuz yıl sonra bu sınava giricem, sırf kimlik yerine evlilik cüzdanımı göstermek için-

Loana dedi ki...

Ciddi anlamda çirkin olanları almalarının yanı sıra hafif de çatlaklık arıyolar heralde kredi kartı ne be :D ilginç bi hareketmiş burdan kendisine selam edelim :D

Sana da başarılar dilerim, inşallah geçersin :)

littleiv dedi ki...

daçe- eheh teşekkürler. düşünüyorum ne bulabilirim acaba hocayı dumurdan dumura savurucak.

kraliçe loana- teşekkürler loana yarınki daha kolay sanki bilemedim ama. kız feciydi ya. deli manyak.

Z.T. dedi ki...

hımm nasıl da farkettin hemen çirkin olduklarını kızların. vay be

littleiv dedi ki...

z.t.- valla insanın gözüne batıcak kadar çirkindiler. güzellere bakmadım zaten :)

P* dedi ki...

ahahah çok güldüm.ben de bugün girdim sınava.benimde dikkatimi çeken hiç eli ayağı düzgün erkek yoktu açıkçası.misilleme değil ciddiyim.o yüzden kendi her snavdan sonra kendi okuluma defalarca şükrediyorum.
ha bi de o muhasebe denen illet sadece atarak geçiliyo başka şans yok geçen sene çalştım geçemedim bu sene attım geçtim.her şıktan 6 tane var tespitinde kesinlikle doğru:)

littleiv dedi ki...

poseidon - çok önceden keşfetmiştim şıklara eşit dağılım yapıldığını. işime yarıyo doğrusu.

bu sefer muhasebeyi geçtim ben sanırım. en az 18 19 doğru gelicektir emin olduğum. fazla olursa da krema olur :)

wibiya widget