kısa kısa #4


*-bana sadece iş arkadaşlarım memoli der. özlemişim lan ehehe

*geçen annemle yaşadığımız diyalog. saatin 1.30 olmasını dikkate alın lütfen.

-anne tatlı bişey var mı?
+baklava var veriyim mi?
-ya yok baklava istemiyorum
+ama çok şık baklava

*atletine yazı yazdırıp gol atamayan futbolcu. seni seviyoruz.

*muhabbete hiçbir şey demeden 'ee sonra?' diye giren adamdan inceden çekinirim.

*eğer almak istediğim giysiyi kasiyer 'abi aynısı üzerimde var çok memnunum' diye satmaya çalışırsa hayatta almam.

*dünyada bel gamzesi kadar güzel bişey var mı ey okuyucu? bence yok.

*arşimet'e itafhen:

+bana bir kaldıraç verin dünyayı yerinden oynatayım
-al
+aa birden böyle verince heyecan yaptım biliyo musun?
-lan sigigit yalancıbne

*başka sınıfta yazılı olan öğrenci. derdini paylaşıyoruz.

*arkadaşına kanks diyen insana ıslak meşe odunu ile girişmek dünyadaki tek amacım.

*berberde koltuğa koyulan tahtayı hatırlar mısın ey okur? boyu kısa olan mini mini müşterileri daha yukarı koymak için kullanılırdı. az tırmanmadık o tahtaya.

2 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Parahuman dedi ki...

way be berberdeki o tahtanın kaldırıldığı gün halay çekmiştim şerefsizim...

littleiv dedi ki...

evet erkekliğe geçiş adımı diyebiliriz

wibiya widget