saçma korkularım #4

kürsüden hoca düşmesi

üniversitede her ders sonunda 'oh şükürler olsun ki bu derste de kürsüden hoca düşmedi .'diyen biri var mıdır sorarım size? aha ben varım işte. biliyorsunuz üniversite sınıfları (lisede okuyan okuyucularım buraları dikkatli dinlesin, adeta bir trt2'deki amcanın verdiği bilgiler kadar değerli bilgiler var bu satırlarda) -ki bunların büyük olanlarına anfi, amphi, ampfi amaaan neyse, denmektedir- oldukça büyük olmakta. herkes görebilsin diye de tahtaları yerden oldukça yüksek yerelere koymaktalar. mini mini doçentlerimiz, profesörlerimiz rahatça yazabilsinler diye kara tahta önüne tahtadan oluşan bir kürsü koyuyorlar. işte benim korkum hocaların buradan düşmesidir.

şimdi diyeceksiniz ki 'ya koca koca adamlar niye düşsün kürsüden'. öyle değil işte. gördüm de konuşuyorum di mi? bir hocamız var kendisi 85 küsur yaşında (yani 85.3, 85.6 falan) (esprine sıçıyım). tahtanın sağ üst köşesini silmeye çalışırken kürsü yetmedi oraya, adam yuvarlana yuvarlana indi aşağı. allahtan ölmedi de şahit falan yazarlar valla.işte bu olayı gördükten sonra bende ağır fobi oluştu. hocalar kenara geldiğinde 'aman hocaaaam' diyerek tahtaya atlıyorum. (sonu yalan :) )

3 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

meyve-shui dedi ki...

şahsi fikrim resim uygun düşmemiş. daha çok öss nin ertesi günü televizyonda soruları çözenleri hatırlattı bana .
ancak yazı güzel ellerine sağlık bebek.

Parahuman dedi ki...

aynı durum bende de var da "hoca düşsün ders de düşsün gidelim yayalım" tandanslı oluyo bendeki. bi de sınıfta bir mübarek arkadaş var hangi hoca için bu durumu içinden geçirse bir tökezlemişliği oluyor o hocanın 5 dakka içinde.

littleiv dedi ki...

-meyve-shui

evet uygun bir resim bulamadım. çizme kabiliyetim olmayınca da o abilerden birini koydum :)

-parahuman

arkadaşa dikkat et, fazla görüşme derim parahuman :)

wibiya widget