Halay Kopması

hanginizin içini burkmadı ki halay kopması. onulmaz yaralar açmadı mı yüreğinizin derin yerlerinde. ehehe amma abarttım lan ama ben yine de biraz üzülüyorum bu olaya. şimdi düğünde gelin damat çıkıp dans ettikten sonra takı ve slow şarkılar kısmı bittikten sonra gelir halay ritüeli. aman aman. normalde masalarında oturan sessiz sakin insanlar halay müziğini duymaya başlayınca birden geyik görmüş sırtlana dönerler (benzetmeye gel). yavaş yavaş halaya katılıp hızlanmaya başlanır. bir süre sonra gaz şarkıcı insanının da coşmasıyla halay saatte 100 km'ye ulaşır. işte bu andan sonra doğal seleksiyon başlar ve halayın hızına ayak uyduramayan insanlar halayı bırakmaya başlar. ve öyle bir an gelir ki mesela son kalan 10 kişilik halayın tam ortasındaki 3 kişi bırakır halayı. iki tarafta 3'erli 4'erli iki grup kalmış olur. işte biz buna halay kopması diyoruz ya da bilmiyorum belki de sadece ben diyorumdur. sonuçta kötü bişey hüzün veriyor insana. o yüzden düğünlere katılan ahali sizden tek dileğim düğünlerden önce lütfen yeterli kondüsyonu depolayalım. halaylar kopmasın çılgınca devam etsin.

2 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Parahuman dedi ki...

dikkat ettim bazı düğünlerde ciddiyetle halay çeken tipler olur. en kritik anı beklerler onlar, ciddiyetsiz halaycılar uzaklaşır, eski halaycıların kondisyonu düşerken çıkarlar sahneye. en baştakinin elindeki mendil direk hazırdır zaten, kaşlar çatık, kafa önde, ayaklar yere sertçe vurularak. bu amcaların olduğu düğünlerin halayı hiç sekmez süper olur. para için bile yapıyo olabilirler bunu

littleiv dedi ki...

ben de halaybaşlığını severim. güzel de halay çekerim allah kahretmesin. ama ciddi değilim ben. bilakis daha yumuşak eğlenceli halay taraftarıyım. ama halay kopunca sinirleniyorum.

wibiya widget