kısa kısa #3



*asker arkadaşı ile evlenen adam var. rahat! hazır ol! bacaaaak omza!

*alternatif öss birincisi diyaloğu

-evet hayri birinci oldun ne diyeceksin?
+karııııııııı

*başbakan rte o 'ananı da al git'i bana söyleseydi keşke. direk olarak 'ana bacı yapma lan' deyip, arkadama bakmadan giderdim. evet yapardım bunu.

*anneye özgü atkı bağlama şekli diye bişey var. açıklıyalım. öncelikle çocuğunun soğuktan etkilenmemesini isteyen bir annemiz vardır. ve onun küçücük miniminnacık çocuğu. atkı alınıp çocuğun burnundan başlayarak sarılır. böylece tüm nefes alma yolları tıkanmıştır. ardından şapka bere vs göz üstüne kadar indirilir. böylece sadece göz bölgesi açık bir evlat vardır karşımızda. bu şekilde sokağa salıverilen yavru insan çeşitli tehlikelerle karşılaşır. örneğin sağdan soldan gelen tehliklere karşı tamamen savunmasızdır. kafayı çevirmeside üstüste gelen hırka atkı palto manto gibi alet edevatla zorlaştırılmıştır. ama amaç soğuktan korunmak olduğu için gerisi teferruattır.

*aralarında asal sayıları kıskanıyorum. bizi de aranıza alın lan.

*hayattaki en büyük gerilimlerden birisi test sınavlarında arka arkaya 4 kez aynı şıkkın gelmesidir. yok bundan büyük gerilim.

*güzel türkçemde as kıza yatmak diye bir deyim var. iskambil ile ilintili. evet yanlış duymadınız ilinti.

*ingilizce'de asshole dye bir kelime var. aşağılık herif anlamında. ama bence fonetiği bakımından direk eşşoğlusu diye çevirilebilir. fonetik dedim diye bir ürperme geldi di mi?

6 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

P* dedi ki...

testlerde 4 şık arka arkaya gelmesin ama.ben össde fiz2 de öyle yanlış yaptığımı biliyorum.

Daçe dedi ki...

valla bir kez daha geliyor; "ahaheohehahah!"

özellikle aralarında asal maddesinde güldüm ve eklemek istiyorum, kendi bloguma da yazmak istemiyorum öyle de beyefendi, etik bi insanım:D :

"aralarında asal sayılar diye bişey var. bunlar böyle sadece aralarında asal. evde. yiyişiyolar, ayaklarını burun deliklerine sokuyolar falan. aralarında ama. dışarda öyle değil. dışarda böyle bi ben bunu tanımıyorum çabaları, bi tripler bişeyler.. ayıp yani. asalsanız söyleyin bilelim kardeşim."

daçe ankara'dan bildirdi:D

littleiv dedi ki...

poseidon - valla ben feci geriliyorum. tüm testi baştanş aşağı kontrol ediyorum öle olunca.

daçe - öncelikle teşekkürler beyefendi ve etikliğiniz için de teşeşkürler ayrıca.
ehehe iyiymiş senin asallık olayı da..ayaklarını burun deliğine sokmak nedir ya

Z.T. dedi ki...

resim iyimiş :D

littleiv dedi ki...

eheh ben de böyle resimler çektircem askerde :)

Z.T. dedi ki...

gerçekten mi :( eee şey yaa ben evlenemiyomuşum ikinci bi emre kadar
ahahahahahaha

wibiya widget