Karanlık

Şu an çok karanlık bir yerdeyim. etrafımda bir sürü tehlike olabilir. ya da olmayadabilir bilmiyorum. ama karanlığın verdiği korku hiçbir şeyde yok. çünkü karanlık bilinmez, çünkü karanlık meçhul. halbuki normal görüşte her türlü tehlike daha kontrol altına alınabilir. ne biliyim, gündüz karşınıza çıkan bir yılandan kaçabilirsiniz. ya da karşıdan gelen bir silahlı manyaktan daha kolay kaçabilirsiniz. ama gece ve karanlıkta bu imkansız. işte bu yüzden karanlıktan korkulur, en azından ben inceden tırsıyorum karanlıktan. sırf bunu için bana 'ehe mehe çocuk lan bu' diyenler olabilir. sallamıyorum. çünkü karanlık tehlikeli. ne olacağını kestiremiyorsunuz. her türlü tehlike normalden kat be kat daha tehlikeli. gündüz üstüne basmıycaınız akrep gece ayağınıza girebilir. ve ölebilirsiniz.

geceyi sevmiyorum!

1 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

meyvesu dedi ki...

tatlım merak ediyim diye mi yazıosun böle:(

wibiya widget