Oradaydım

ha diyeceksiniz ki nerde kaldın b'olum. doğum günüm vardı istanbul semalarına kaçtım 2-3 gün. şimdi doğum günü hediyeler partiler aman aman bloga yazıcak bir fırsatım olmadı. yakında yine eski tempoya dönüce, birbirinden güzel yazılarım hazır bile. beğenilerinize sunucam 'nasıl olmuş, hmm, peki ya bu?' diye. bu arada 99. post bu. 100. post için özel bişey yapsam mı acaba, havai-fişekler falan. bakalım.

ha inceden yeni blog olaylarına giriyorum. malıngözü blogunun yazarı rec toa'nın fikir babalığını yaptığı yeni blog geçen hafta'da bana da bir yazarlık yeri ayrılmış durumda. çok pis heyecanlıyım. daha fazla kişiye hitap edicem yani. bu da güzel bişey. belki ordan görenler bu bloga da uğrarlar falan. hoş şeyler olabilir. neyse kaçayım ben inceden. görüşmek üzere tekrardan.

0 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

wibiya widget