okulun son gününe kıyafet dilemması



dilemma tabi ya ne olacağıdı?

dediğim olay ilkokulda, ortaokulda, lisede. hangimiz yaşamadık anasını satıyım. okulun son günü, okul kıyafetiyle mi yoksa serbest kıyafetle mi gelinicek?

genelde serbest kıyafetle gidilirdi ama yaklaşık 5 saniyede yayılabilen bir dedikodu ile 'serbest gelenler okula alınmıycak, karne de vermiycekler' korku yaşanırdı. aman sabahlar olmasın. bu yaşanan heyecan dalgası meksika dalgasını 8 'e katlar söyliyim.

eğer herkes serbest gelmiş ve siz okul kıyafetiyle gelmişseniz büyük rezillik, büyük utanç yaşanır. tam tersinde de dalga geçmek büyük zevk yaşatır ama en kötüsünü ben yaşadım. sanırım ilkokul 3. 23 nisanda herkes normal giyinmişken (ki pek çok minik gelin ve askerin ülkede görülmesi bu tarihlere rastlar) ben önlükle gitmiştim lan! ahahaha büyük rezalet. gerçi yaş 10 olduğu için pek sorun olmadı.

2 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Parahuman dedi ki...

şimdi anladım benim lise süper rahatmış... sindirirdik hocaları her sabah gömlekleri atar tişörtlerle gezerdik yaz geldi miydi... son günün de bi farkı olmuyodu zaten tişörtle takılınca 1-2 ay

littleiv dedi ki...

valla iyiymiş. bizde yoktu öle bi numara

wibiya widget