Dalya !


evet tamı tamına 100 post olmuş sevgili okurlar. tam 100! dile kolay. şubat başında başlayan bu maceralı serüven ağustos ayının sonuna geldiğimiz bu günlerde 100. post ile kilometretaşlarından birini geride bırakmış olacak.

büyük bir heyecan ile başlayan blog serüveni kimi zamanlarda gaz ile yazarak kimi zamanlarda blogun yüzüne bakmayarak geçti. zor zamanlar da yaşandı güzel günler de oldu. (sanki son yazı, niye bu kadar romantik oldu lan!) kah postlara yorum gelmedi kah oy bile verilmedi. bazen de 8 10 oy alındığını günde 20 30 ziyaretçi geldiğini görünce içim içime sığmadı. pek çok kişiden yardım aldım. gerek blogun oluşturulmasında gerek takip ettiklerini belirtmeleri ile olsun, desteklerini esirgemeyen herkese çok teşekkür ediyim bu vesileyle. izleyici sayısı arttı, izlediğim bloglar çoğaldı. paylaştık, eğlendik, güldük.

şimdilerde yeni bir blogda daha fazla seyircinin karşısına çıkıcam. hani paf takımda hazırlanırsın senelerce de sonra a takım ile derbiye çıkarsın. onun gibi hissediyorum. ha bu ilk göz ağrım bloguma hiç mi hiç yansımıycak tabii ki. yazmaya son hız devam edeceğim. yazıma burda son verirken birkaç kişiye teşekkür etmek istiyorum.

-first of all, thank you for my mom. ehehe şaka lan. hemen ne oscar almış triplerine giriyim. 'gözlerini bozucaksın kalk şunun başından be oğlum' diyen anneme

-'derslerine çalış'tan başka laf bilmeyen babama,

-abi 3 kişi okuyo manyak mısın diye bilimum arkadaşıma

-yorumlarını eksik etmeyen, blog aleminin sevilen sayılan insanları olan okuyucularıma

-bu yolda sürekli bana destek olan sevgilime binlerce kez teşekkür ederim. nice 100'lere..

5 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

meyvelisu dedi ki...

ne demek efenim :)

Parahuman dedi ki...

way be inceden kıskandım şimdi şu 100 sayısını... hep böyle keyifle okunası nice 100lere diyelim :) bi de darısı başıma diyeyim

littleiv dedi ki...

# meyvelisu

eheh baş kahramanlardan birisiniz :)

# parahuman

teşekkürler parahuman, darısı başına dedim o zaman :)

Adsız dedi ki...

hayırlı uğurlu ossun nice 100lere inşallah.

littleiv dedi ki...

eyvallah rectoa, darısı geçenhafta'nın da başına :)

wibiya widget