denize sliple girme cesareti

fotoğraf için binlerce kez özür dilerim ehehe

bende yok, olandan da inceden tırsarım. ha eskiden öyleymiş hep slip mayo falan ama artık devir değişti. uzun şort mayolar giyiliyor. hatta gün geçtikçe uzuyor mayo boyları. ama bu uzun mayolu adamlar arasında birkaç tanesi slip giyince garip oluyor. görüntü çirkin bir kere. yani inceden bir mesaj gönderme çabası seziyorum. bir de hiç gariplik yokmuş gibi gerine gerine geziyorlar. ben olsan utanırım lan. hep kuma yatarım ne biliyim. hayır bir çekincem yok ahahah ama yine de anamız bacımız var lan sahilde. ha denizde öyle rahat ediyorum diyorsan benim gibi yap. içine slip giy üstüne şortu çek. en güzeli. bu arada tüm özelimi sizinle paylaştım bak değerinizi bilin. ama yine de kötü görüntü bence. yasaklanmalı ya da herkes tekrar slipe dönmeli. yiğit meydan hesabı.

0 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

wibiya widget