Aşk-ı Memnu İncelemesi #8


Oha iyice bildiğin Aşk-ı Memnu yazarı olmuşum farkında değilim. Arada yazamadığım ama hazırladığım yazıyı bir kaç gün sonra dökeceğim buralara ama şukela-ül inci dizimiz Aşk-ı Memnu dumanı hala tütüyorken izlenip yorumlanmayı hakediyor bence.

*Beşir, Behlül ile Bihter'in meşhur görüntülerinin olduğu CD'yi İsveç'li zenginlerin falan değerli ziynetlerini sakladı çok gizli kasalardan birine mi koydu bana mı öyle geldi? Ne değer verdin şu Cd'ye be Beşir. Elinden düşürmüyorsun valla.

*Nihal bir anlattı balayı programını. Önce sarayda evlenicekmiş, prenses hanfendi, sonra gemiye binecekler gez allah gez, italyasından hırvatına güney afrikasıymış da niyorktan kesin dönüş yapıcakmış piyuu. Babanın parası sanki diyeceğim de hakkaten baba parası. Ne güzel lan, liseyi bitir var kocaya gez dünyayı. Valla Firdevs hanımın izindesin çakal carlos Nihal.
*Keşke bu domuz gribi olayı sırasında Beşir biraz daha meşhur olsaydı. Adam sağlık timasli gibi mübarek, her öksürdüğünde sol kolunun içine öksürüyor.

*Behlül'le Nihal'in evlenecekleri yat mı desem şehir mi desem ne desem bilemediğim o devasa ortam çok böyle nasıl diyim hmm bağlayamadım lan sonunu. Çok hayvansınız zenginler.

*Koca hastası Nihal önden önden o kocaman geminin sahibi abiye 'burda ne var hmm peki burda' diye soru sorarken arkada Bihter ile yedikleri boku temizlemek adına konuşan nişanlıcaazı Behlül'e kızaraktan 'behlül hadi :(' dedi ya, orda çok pis ağzına vurmak istedim. Ya bir rahat bıraksana kızım, ne yabışkan bişey çıktın sen ya. Gerçi bu Behlül'ü de rahat bırakmaya gelmez, daha o yatta 3 kişiyi hamile bırakır valla anlamazsın.

*Yatta bowling oynarken neden top yerine domates kullandılar orayı pek anlamadım. O kadar para dökmüşsünüz klozetler bile altından ama bowling topu yerine domat var. Hiç olmamış. (Kimse bana o kadar küçük bowling topu olduğuna inandıramaz)

*'Balayınız evlilik hediyem.' Çat diye denir mi yahu bu. Adnan çalışsın siz saçın anasını satiim. Ne güzel iş.
*'Antipatik Rus Katya'yı dövmek isteyen bir milyon kişi bulabilirim' diye grup kursam facebook'ta 3 günde dolar taşar yemin ediyorum.

*Hilmi Ünal yavaş yavaş Gargamel'e mi evriliyor. Herkes tarafından nefret edilme arzusunu ben başka türlü açıklayamıyorum çünkü.

*Yemin ederim Beşir kadar cool bir insan görmedim. Ağır haraketler, delici bakışlar (ki bunda mor gözlerinin etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum), böyle artis artis laflar. Yemin ederim Behlül senin kadar kasılmıyor lan.
*Sanırım Aşk-ı Memnu'nun reytingleri düşmüş biraz. Çat verdiler Behlül'ün duş sahnesini hemen Ab grubu, toplam ne varsa reytingler tavan. Bu kadar ucuz olmamalı.

*Taklım virüsü yayılıyor. Sabi sübyan Bülent'te taklımdan nasibini aldı. Ya bunun panzehiri falan nedir öğrenelim de koruyalım kendimizi.

*Bu kadar kapı dinleme, camdan izleme olayının arasında Bülent'te etkilendi tabii çocuk. O da dinlemeye başladı gizli gizli büyüklerini.
*Behlül Katya'nın yardımıyla Sedef'in mesaj ve çağırısını görünce etrafına o kadar bön bön baktı ki, bön bön bakmak deyimini bulan kişi bu kadarını düşünmemiştir bence. Bön'lükte son noktaydı çünkü o.


*Behlül titre ve kendine gel. 3 ay sonra Nüyork'ta sergisi olan bir Sedef'i bırakıp baba parasıyla gezmekten başka bir vasfı olmayan Nihal'i alıcaksın. Bir uyarıyım dedim.

*5 geliyor 5 geliyor. Peyker, Elif, Bihter, Nihal ve şimdi deeee Sedef. Behlül 5'ledi diye fotomaç başlıklarını görür gibiyim.

*Bülent'in derdini çözemediler ya şey gelmedi mi acaba akıllarına, 'ya biz bu bölüm hiç arabayla gelmedik eve, e bu çocuk da hiç 'aa ablamlar geldi/babamlar geldi' diyemedi, bundan olmasın can sıkıntısı.' Bence sebeplerden biri de bu.

*Behlül: 'ben bir an evvel seninle evlenmek istiyorum.'
Nihal: 'aferin o zaman sana.'

Bak bak laflara bak. Hadi Behlül koş Nihal ablanla oyna. Aferin sana.

*Behlülün eski fotoğrafları diye Kıvanç Tatlıtuğ'un modellik fotoğraflarını koymuşlar. Ya ucuzcu musunuz nesiniz?

*'yeniköy'deki bütün yalıları da biliyorum ama' dedi Nihal. Emlakçı mübarek.

*Behlül'ün ilk aşkının evinin kapısı cam mı bana mı öyle geliyor? Yemin ederim zengin olunca kafalar güzel oluyor sanırım. İnsan ne yapacağını şaşıryor herhalde.

*Of magazinciler yakaladı ya Behlül sarısını nasıl içimin yağları eridi. Nihal'de görünce attı yüzüğü, Bihter'de arkadan zevkten dört köşe. Öyle bitti bu bölüm. Fena karıştı olaylar. Bakalım haftaya neler olacak. Görüşmek üzere.

15 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

zep dedi ki...

güzel olmuş.
yer yer uhaha die güldüm hatta, o değil de domat ne olum :)

littleiv dedi ki...

domat çok hoş bişey :) kullanmayı çok seviyorum.

ayırca dünya en hızlı blog yorumu ödülü kazandınız ödülünüz bende gelip alırsınız :)

nazarboncugu dedi ki...

yine güzel bi yazı olmuş yerinde tesbitler hahah haftaya görüşürüz :))

littleiv dedi ki...

teşekkür ettim. her hafta burda olmaya çalışacağım :)

eco dedi ki...

çok iyiydi tam izleyemedim ben bu hafta ama izlemiş kadar oldum koçum:)

marbury dedi ki...

pilleri bende oynayacağın zaman gel benden alırsın:)

"kısa kısa"lara nazire yaparcasına epey uzun ve keyifli olmaya basladı bu ask-ı memnular tebrik ederim littleiv. nazire deyince nazire şenlendirici geldi aklıma, kendime "sus sus" diyerek uzaklaşıyorum buradan:)

zep dedi ki...

tanıdığım en kibar insan olarak sam.. ee şey.. marburyi seçiorum :D

ehehe

ek olarak ödülümü isterim, tatlısından olsun :)

Loana dedi ki...

millet diziyi kaçırmamaya çalışır ben şu yorumları kaçırmamaya çalışıyorum :D hımmm bakalım gelecek hafta neler olucak hakkaten güzel yerde bitirmişler.

Daçe dedi ki...

aynen ben de diziyi izlemiyorum, bir hevesle incelemeyi okuyorum. yine mikemmel olmuş tek kelimeyle. süper gidiyor bu başlık, umarım dizi bitse de bu seri bitmez:D

beisa~ dedi ki...

behlül'ün eski fotoğraflarına koptum baya, böyle gayet sesli sesli :D

cidden, çok iyi bu seri, reklamını falan gördüm mü sen geliosun artık aklıma :D

littleiv dedi ki...

oha yorum patlaması olmuş :)

@eco; teşekkür ettim taklım :)

@marbury; ama sus sus'u biraz sessiz söyle :)

@zep; ödülün hazır bile :)

@loana; eheh teşekkür loana, haftaya çokpisşeyler olcakmış :)

@daçe; dizi bitince ilk bölümden itibaren yorumlamaya mı başlasam naapsam :)

@beisa; resmen ucuza kaçmışlar :) teşekkür ettim.

eco dedi ki...

taklım mı :) korkuttun beni littleiv:) iyice sardın sen bu aşk-ı memnu'ya.. izleme artık bence:D

littleiv dedi ki...

zati son 5 bölüm, sonra büyük boşluğa düşücem ama sanırım :)

Stresella dedi ki...

O değil de benim izlemeye başladığımdan beri aklımda kalan bi' soru var. Bu Nihal neden üniversite okumuyor? Yani bence Adnan gibi bir baba, Matmazel gibi bir mürebbiye üniversite için baskı yapmalıydı.Resmen mantık hatası. Hadi kazanamadı diyelim, en kralından özel üniversite bile açardı babası Nihal için. Benim öyle babam olacak ohooo, ne diye kasıp ders çalışayım.

littleiv dedi ki...

@ stresella; ben de düşünmüştüm bunu. okan üniversite var da nihal üniversite olmaz mı yani :)

wibiya widget