Aşk-ı Memnu İncelemesi #7


Yine bir kaç gün gecikmeli de olsa izledim efsane-ül dizimizi. Bakalım kim kiminle nerede neler yapmış. En çok kim mallamış? Başlasın.

*Tdk Çetin Özder'in evi olduğunu yeni öğrendiğim o yerin heyecanına henüz kapıldım. Altın varaklı kapılar, açılır kapanır sürgülü kapılar. Vay arkadaş ya . Adamın evinin duvarlarında 15 metrelik resimler var. Ben müzede falan görsem gerilirim adam evinde her gün görüyor. Ya gerçi bu adam yaşamdan zevk almaz bence. Her şey evinde var ya. Kötü bir yaşam şekli. O kadar zengin olmak da iyi değilmiş demek ki.

*Çetin abim 4 kez gezmiş dünyayı. Bence az bile. En az bir 8 10 kere de dünya Çetin abinin etrafında dönmeliydi. Parayı bastırıp yaptırsın yahu nedir yani.
*Evin parlak ve yanlız çocuğu Bülent Pavlov'un köpeğine bağlamış resmen. Ses duyuyor 'aha ablamlar geldi', araba duyuyor 'hop babamlar geldi'. Oğlum bir vasfın olsun lan evde, kapı zili misin be çocuk? Bak nasıl sinirlendirdin beni.

*Şarz dedi Adnan ağız dolusu, Behlül'ün geçen haftaki meyılından sonra bir şok daha. O kadar para var insan bir tdk imla kılavuzu olur. Kılavuzu Melih Bey takımı olanın burnu Hilmi Ünal'da kurtulmazmış. Post-modern atasözü yazdım lan şurda.

*Pornocu Beşir'in gözler pörtledi cd'yi açınca. İnsan kapıyı kitler hayvan herif biri girse nolucak, napıcaksın.
*Koca hastası bu Nihal. Firdevs düğünü erteleyin diyor 'aman yok ertelemeyelim ne gerek var evlenelim hemen koca koca koca' bu ne ayol. Aman kaçırma sarıyı.

*Pavlov'un köpeği Bülent babasına soruyor:

-Fakir mi oluyoruz?

babadan cevap:

+Daha neler.

Nasıl kafanız var olum sizin soruya cevaba bak. Fakir mi oluyoruz nedir Bülent'çim. Araba sesi duymayınca pek mantıklı konuşamıyorsun sanırım.

*Bülent Galatasaray Lisesinde okuyormuş. Pavlovun köpeğine göre fazla akıllı bence. Bu arada Galatasaray Lisesinde olup arkadaş sayısı 0 (yazıyla sıfır) olan başka insan da görmemişti heralde o okul. 2050'lerde falan nesilden nesile kulaktan kulağa anlatıyor olacaksın Bülent, 'bir çocuk varmış hayvan gibi zenginmiş götünü dolarla siliyormuş ama 140 yaşındaki halası ve piyano çalan matmazeli dışında arkadaşı yokmuş.' diye.

*Arsen hanım Behlül Bihter aşkını düşündüğü kadar matematik problemi çözmeye çalışsa dünyada çözülemeyen 7 8 problem var ya onları çözerdi be. Öyle bir potansiyel var çünkü görebiliyorum.

*Behlül'ü Nihal'e kötülerken iyi polis kötü polisi oynadı resmen Bihter ve Firdevs hanım, çakallar ya. Ana kız insanın ocağına incir ağacı dikerler. Ki Adnan'ımın ocağına diktiler en afillisinden.

*Of lafı koydu tineyc Nihal. 'Mantık evliliği yapmıyorum' dedi Firdevs'e. 'Senin gibi Tdk Çetin'in parasına gitmiyorum.' dedi. 'Ben hayvanlar gibi yakışıklı Behlül'le evlenicem.' dedi. 'Damızlık o.' dedi.
*Ne laf sokuşuldu şu ortamda be. Takip edemiyorum valla. Nihal Firdevs'e, Firdevs Nihal'e, Matmazel hem Firdevs'e hem Bihter'e, sonra hepsi Bihter'e, neleroloyor.

*Yazarı Maurice Leblanc, Arsen Lüpen karakterini yazarken bizim Arsen Halayı düşünmüş müdür acaba? Sonuçta dedektiflik dünyasının en büyük kahramanlarından birisi ile Aşk-ı Memnu'nun dedektifi halamız ile aynı isimde olması bir tesadüf olamaz bence.

*Kolundaki alçıyı çıkartan Nihal 'Hayır incelicekse belimi de alçıya aldırıyım.' dedi. Ahahaha gerzek seni ya, tam tineyc espririleri.

*Behlül 1 günde patron oldu anasını satiyim. Ne güzel lan, amca ben şirkete başlıyorum, amca ben karınla yatıyorum, amca ben kızınla evlenicem. Hayat sana güzel sarı. 2 saat sora toplantısı varmış, haspam.

*'İddiasız iddialı' gelinlik isteyen Nihal'in ağzına vurmak farz mı oldu artık yoksa bana mı öyle geliyor. İnsan zengin olunca ne isteyeceğini şaşırıyor sanırım. Gelinlik giymek istiyorum ama gelin olmak istemiyorum falan da de bari terbiyesiz seni.
*Adnan Bihter'e elinde bebeği görünce 'Ah be aldırmayayadın o bebeği.' bakışı attı ya. Keşke aldırmasaydı bebeği Bihter, vereydi kucağına Behlül'ün sarı veledini. Anlamazdı mal Ednan. 'Aaa benim dayımın kayınçosu sarışındı ona çekmiş zaar.' diye sevinirdi. Mal çünkü.

12 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

zep dedi ki...

eheh güzelmiş :)
nedir bu nihal nefreti nedir bu behlil nefreti nıç nıç nıç :)

littleiv dedi ki...

tişikkür ettim :)

nihal çok gerzek o çok belli. behlül'ü sevmem babasını da sevmezdim :)

Loana dedi ki...

her zamanki gibi süper bi inceleme olmuş :) hep dedim yine diyorum izlemiş kadar oluyorum :D zaten bence bu yazdıkların dışında hiçbir şey olmuyordur.

littleiv dedi ki...

valla ne görüyorsam kayda değer bişey yazıyorum diziyi izlerken not alıyorum yahu :)

Teşekkür ettim :)

eco dedi ki...

çok iyi olmuş koçum:)ayrıca -fakir mi oluyoruz, -ahaha daha neler konuşmasına ben de koptum.nasıl aşağıladı ednan fakirliği.bülent hakkındaki tespitlerine sonuna kadar katılıyor olsam da behlüle olan kıskançlığını seziyorum ve seni kınıyorum.:)

littleiv dedi ki...

tüm yorumlar için teşekkür ederim coni :)

zep dedi ki...

lafı değiştirme lidıl, kıskanıyosun :D

littleiv dedi ki...

ya neyini kıskanıcam, nihal'le sevgili olan birinin neyini kıskanabilirim. pis sarı, iki dakkada patron oldun hemen hee olduuuu

FCN Blog dedi ki...

Çok bomba yorum olmuş :)

Ekşi'de görmüştüm bloga bir uğrayayım dedim.

Pavlov'un köpeği bülent ahauhau :D

littleiv dedi ki...

@FCN Blog; teşekkür ettim çok :) hep bekleriz :)

zep dedi ki...

yazı bekliyoruz artıkkkk

hayalcinin günlüğü dedi ki...

Çok güzel olmuş :)
Bu haftaki olaylı aşk-ı memnuyuda ben inceledim.Okumaya beklerim.,

http://hayalciningunlugu.blogspot.com/2010/05/ask-memnu-ck-icimden.html

wibiya widget