Ne Yazıyor Burda

fotoğrafı görünce direk annem geldi aklıma. aldığı kıyafetlerin üzerindeki yabancı yazıların ne anlama geldiğini sorar bana hemen aldığı gibi. annem bu konuda bilinçli üzerinde yazanı bilmiyorsa giymez. ama teyzem pek sallamamış galiba. suratta da bir mutsuzluk, bir hayattan bıkmışlık ifadesi var. sanki 'sexiyim tabi lan, girsem güzellik yarışmasına dağıtırım oraları' der gibi bakmış.

bu yazılı tişört olayı da ilginç konu. mesaj vermek için yazılı tişörtle gezmek mantıklı gelmiyor bana ( 5 6 yıl önce aldığım vodka connecting people tişörtünü yaktım geçen gün, mor almışım bir de. nasıl zor bir ergen dönemi geçirdiğimi anlayın artık) vodka connecting people yazan bir tişört giydiği için kızların kendisine hasta olacağını sanmak ne kadar mantıklı bilemiyorum.

bir de ben çok rahatım imajı vermek için giyilen yazılı tişörtler var ki komik olmaktan öteye geçemiyor. kocaman puntolarla 'ya bi siktir git' yazan tişört gördüm. daha ilginci bunu diyen adam gördüm. yazık ne diyim. 'bi siktir git' he mi? vallaha hasta oldum sana. ne kadar rahatsııaaan.


2 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Özkan dedi ki...

lan o tshirtü alıp giydiğin günleri hatırlıyom.bana diyodun güzelmi falan.büyük gururla giyiyodun onu.giyince başka bi altan oluyodun sanki.bizim hepimizin onayını almışsın aslında ama neden böle oldu şimdi hehe:)) bu arada...http://www.teknikbasket.itu.edu.tr/itu09/index.php sağda allstar seçmeleri var bal arılarından f de özkana atarsanız sevinirim

littleiv dedi ki...

reklamcı pislik ahaha

wibiya widget