Kısa Film

Evet sonunda bu işe de el attım. yazıcam hacı kısa film. senaryo üzerinde çalışmalarım sürüyo (allahım hep bunu söylemek istemişimdir). yeterli teknik ekipmanları saolsun oda arkadaşım sağladı (evet bildiniz handy-cam).

cast'ı yine bölümden arkadaşlarımdan oluşturma planları içerisindeyim. ilk film için fazla harcama yapmaya gerek yok ki zaten deneme tadında bir şey olucak amaç eğlenmek. şimdi birazdan kafamda temelini oluşturduğum senaryoyu yazmaya girişicem o sebeple pek heyecanlıyım. belki buraya da koyarım bitince. şık olabilir. filmde kendime de küçük bi rol vermeyi planlıyorum ehehe. hafif komik hafif dram tarzı bir film olucak kanaatimce. bakalım nasıl olucak? merakla bekleyin. yakında burada..da..da..a..a

5 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

depik dedi ki...

hazır başlamışken uzun çek bence. kısa film sevmiyom ben, kısa oluyo

littleiv dedi ki...

hmm kayda alıcam düşünceni :)

Özkan dedi ki...

he bi de kısa filme de küstün..

AOE dedi ki...

"Genç yönetmen Altan'ın son filmi Cannes'dan da ödülle döndü."

istersek olur bence =)

littleiv dedi ki...

müdür sıramı beklerim ben. önce sen :)

wibiya widget