Az Kay da Ben de Oturayım

Aa naber hacı?

Ulan aylardır bloga dokunmayan ben değilmişim de hiçbir şey olmamış gibi dümdüz yazıya girsem mi acaba böyle? Size de anlık bir paralize durumu yaşatıp 'Aa naber abi, hiç gözükmüyosun, görüşelim bi ara mutlaka, araşalım.' diye normal yaşantımıza devam etsek. Ama yok sanırım yemeyeceksiniz. Bu sefer kesin dönüş yaptım bloga. Ya dedim ben eskiden blogger bir insandım, kendimi sosyal medyada konumlandırırken ilk olarak blog yazdığımdan bahsediyordum, sonra ne olduysa bu bela Twitter geldi fenoluk falan derken olayların ipinin ucu kaçtı. Bu sıralı düşüncelerle birlikte blogu tekrar aktif günlerine döndürmeye karar verdim. Tabi bu aynı kararı 79. verişim falan oluyor. Bu yazıda da biraz goygoydan uzaklaşıp sebeplerimi açıklayayım. Hem kendimi de ikna etmiş olurum hem de böyle giriş yazısı olur.

1) Twitter'dan sıkıldım.

2) Yok.

Evet gördüğünüz gibi çok da fazla sebebim yokmuş. Ama yine de artık blog yazılarına yoğun bir şekilde devam edeceğim. Sadece Kısa Kısa serisi gibi geyik, mizahi yazılar değil daha hayattan, gündemden yazılar yazmayı da planlıyorum. Her kış düşünülen 'Kanka bu sene güzelce sporumu yapıyım yaza vücut yapıp gireriz'den farklı olacağını umarken sizlere bol güneşli günler diliyor, aranızda geri geri götüm götüm giderek ayrılıyorum.

9 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Adsız dedi ki...

eskiden puan verilirdi buralarda artık puan neyin yok mu ?

littleiv dedi ki...

ya eskiden vardı yıldız şeysi ama kaybolmuş bulamıyorum da, beğenen yorum yapsın bari nabıyım :)

Adsız dedi ki...

o zaman sonunda güldüğümü belirtmek isterim :)

nilgün ilgün dedi ki...

açıldık abi... Otur işte aaaa:)))

littleiv dedi ki...

:)) Bakalım ne kadar sürecek bu seferki hevesim

Adsız dedi ki...

Oldu o zaman heyecanla bekliyoruz :)

Daçe dedi ki...

sen başla biz de gelelim altan reyiz :) ön ayak ol bize.

littleiv dedi ki...

@adsız; bekleyin çok yakında :D

@Daçe; hele bi ben yazdıktan sonra sen de yazmaaa hele bi :) sen de yaz olm, blog güzeldir evdir yuvadır :)

Amy Robsart dedi ki...

Çok sevindim umarım bir daha bırakmazsın

wibiya widget