Kadın-Erkek Eşitliği Üzerine Bir İnceleme

 kadın-erkek eşitliği yazınca google görsellere cübbeli'yi çıkardı karşıma

Çok boş bıraktım blogu farkındayım dostlarım. Ama bi' sor neden diye. Hiç sormuyosun yahu. Anca yazı yazılsın okuyalım, güleceksek gülelim, yorum bile yapmayalım, reklamlara zaten tıklamayalım. Bak nasıl içlenmişim anla.

Şu aralar oldukça sıkıntıdayım canlarım. Neymiş efendim artık yıla kalan öğrenciler yurtta daha fazla kalamazmış. Bak bak! Tabii sonra ülkenin çeşitli yüksek mevkilerindeki tanıdıklarımı devreye sokarak (babam) tekrar yurda kaydımı yaptırdım. Gerçi sadece bir dersim olunca insanın yurtta kalmasının da tam bir amacı olmuyor ama olsun ben işe girecektim. Girecektim diye geçmiş zaman kullanıyorum. 

Erkekler ile kadınlar arasında eşitlik var diyorlar. Yok ya! Eşitlik varmış. Yalan kardeşim. Aynı bölümden mezun olduğum bir arkadaşım var kendisi diğer cinsten, kadın yani ya da kız. (off gerildim lan). Neyse. Benden daha fazla kalan dersi var, olabilir güzel. Aynı dersleri verip aynı bölümden aynı hocalar tarafından mezun edilmişiz ya da edileceğiz ennihayetinde. 

Ben şimdi hayvan gibi iş arıyorum. Sırayla mühendislik firmaları, satış temsilciliği, coffe-shop'ta çalışmak ve Taksim'de tezgahtarlık genişliğinde bir skalada iş bakıyorum. Ama anasını satıyım bir yer de geri dönüp aramadı. Arkadaşım ise ayda 1500-2000 liraya bir işte çalışırken hala yeni firmalardan her gün başka bir teklif geliyormuş. Lan dedim neden böyle acaba?
Askerlik!

Evet bunun tek sorumlusu askerlik. Hadi bakalım kadın hakları savunucuları, hadiyin feministler. Ne farkımız var olm bizim sizden. Askerlik yapacağım diye tezgahtarlık yapmak zorunda mıyım ben? Yok aga olmaz öyle şey. Hemen yarın bana bir mühendislik firmasında 2000 TL + primlik bir maaştan oluşan masa başı fazla yorulmayacağım istediğim zaman bloguma ve twitter'a falan girebileceğim yol+yemek+ssk'sı olan bir iş ayarlıyorsunuz. Bunları ayarlayın. Hadi bakalım, bir dahaki postumu iş yerimden tmak istiyorum. 

Görüşürüz anacıım.

11 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Sleepandbeer dedi ki...

Vicdani ret yasası çıksada kurtulsak

littleiv dedi ki...

ne bileyim ya..

Alchemist dedi ki...

Şimdi evladım iyi demişin hoş demişin demesine de, senin kadın-bayan-kız arkadaşın ballı imiş biz napalım. bende kadın-kız-bayanlardan biri yada hepsi birden olarak deli gibi iş arıyorum ama yok. bulduklarından birinde çalıştım. bıraktım sonra böyle aşkında ızdırabında diye. günde 12 saat garsonluk = 20 TL. yazıyla: yirmi tele.

Sleepandbeer dedi ki...

Başka ülke vatandaşlığına geç üşenirim ona diyosan "seve seve" gidecen oraya

littleiv dedi ki...

@mEta; yok elbette gidicem askere ama sırf askerlik yapıcam diye bana iş teklif edilmemesi çok yanlış.

@Alchemist; o da olabilir valla :) ben hala aranıyorum.

cemo dedi ki...

Sebebi askerlik değil.Millet işyerinde hatun çalıştırmayı seviyor.Hele bide eli yüzü düzgünse hatun kişinin iş bulamaması imkansız.

littleiv dedi ki...

o da var valla. napsın sakallı bıyıklı adamı işyerinde :)

Aytuqinho dedi ki...

sen o geri dönmeyen firmaların cartların curtların listesini yap, blogta paylaş.ben bizzat gidip sıkarım.
yok sakin yoldan yapalım diyorsan.bir konuda araştırma yap, makale yaz.görüşmeye gittiğinde hass desinler.

littleiv dedi ki...

abi sıkma mıkma boşver bunları ya gerek yok :)

FKH dedi ki...

askerden geleli 1 ay olmuş biri der ki:

her şey gitmekle başlar! bu yüzden nereye gideceğine karar al. askerlik mi? bambaşka bir yer mi?

littleiv dedi ki...

4aylık bi okul dönemim kaldı o yüzden bu sürede işe girmeliyim. Sonra bittiği gibi askerlik kismetse.

wibiya widget