Kısa Kısa #53

Merhabalar sevgili okurlar. Hayır sadece sevgili olan okurlara seslenmiyorum hepinize sesleniyorum. Bu kadar iğrenç bir espriden sonra hala burada bulunan varsa bir an evvel komikliklerimize geçelim. Komik bir şey varsa beraber gülelim. Lise öğretmeni havası yakalayalım.

*Şimdi ilkokul ortaokul liseyi bitirmişsiniz. Belli bir yaşa gelmiş artık kendi kendinize hareket etmeye başlamışsınız. Yani tuvalet eğitimini yaklaşık 18-19 sene önce almış ve o günden beri tuvaletle ilgili pek büyük sorunlarla karşılaşmamışsınız. Yani olsa olsa misafirliğe gittiğinizde afedersiniz sıçtıktan sonra sifonun bozuk olduğunu görmüşsünüzdür falan.


*Yukarıdaki fotoğraf Yıldız Teknik Üniversitesi'nin tuvaletlerinden çok zor şartlarda gizlice alınmış bir fotoğraf (pisuvardayken telefonu çıkartıp çektim). Şimdi öncelikle bir erkek çok imkansız durumlarla karşılaşmadıkça pisuvarın önüne geldiğinde amacı çişini yapmaktır. Yani kibarca dile getirirsek küçük tuvaletini gerçekleştirmek. Peki pisuvarın önüne gelmiş bir üniversite öğrencisine 'küçük tuvaletinizi yapın' demek nasıl bir mantığın ürünüdür sevgili blog dostları.

*Öncelikle küçük tuvaletimizi yapmamızı bize emreden tuvalet-üstü-yazısı bu işin akabinde bir takım vana boşaltım gibi terimlerle kafamızı karıştırıyor. Hayır zaten bir rahatlama gerçekleşmiş sen orda hala boşaltım diyorsun vana diyorsun. Yani utanmasa 'heh hadi bakalım şimdi de ellerini yıka çucuğum' diyecek. Ben bu kadar adamsendeci bir üniversite görmedim. Yaş olmuş 23 hala küçük tuvaletimizi yaparken neleri yapmalıyız konulu bilgilerle bir şeyler öğretmeye çalışıyor. İşte 'öğrenmenin yaşı yoktur' sözünün yeryüzündeki yansıması.

*Üniversite de bitiyo ha. Biten bir şey yani. Zamanında değerini bilemiyorsunuz ama '4 yıl ne zaman geçti ya la' derken buluyorsunuz kendinizi (iyice yaşlı dede gibi oldum allah beni kahretmesin).

*Fight Club İlköğretim okulu'nda Ay'ın evreleri: Hilal - ilk durden - yarım ay - son durden - dolunay.

*Fransızca gerçekten çok kibar bir dil. Yani konuşurken kibarlıktan, naziklikten, incelikten kırılıyor konuşan kişi. En kıro adama bile biraz Fransızca öğretirseniz anında bir jean pierre, bir lé bonbonera oluyor adeta. Bu arada normal e değil de böyle alengirli gibi é yaptığımı farketmişsinizdir umarım. Fransızcanın güzelliklerinden birisi de bu işte. Ancak bu kadar güzel bir dil bile bir yerde tıkanıp kalıyor. İşte o nokta.

*'Lé Cola'.

*
Evet Fransızca'yı da bitirdiysek şimdi başka dillere geçebiliriz (kelime oyunlu madde).

*Ğ ile W harfleri sanki iki farklı ülkede yaşayan amca-çocukları gibi. İkisi de tek başlarına olamamışlar böyle. Biri 'yumuşak' ile var diğeri 'double' ile. Hani bir tarafları eksik yani. Üzücü bence.

*İbrahim Kutluay'ın saçı olmak da ne zordur ha. Düşünsene 40 yıldır falan her sabah aynı yerden ayrılıyorsun. İnsan monotonluktan sıkılır. İnsan değil tabii saç ama yine de ne biliyim.

*İbrahim Kutluay'ın sesi olmak da zordur. Hani lise 1 yazından lise 2'ye geçtiğiniz ilk gün arkadaşınız gelir de 'NOBÖR LON, NOPTONOZ YOZUN' diye böyle sesi hayvan gibi kalınlaşmıştır. O hesap İbo'nun sesi de. Ergen İbo. Lise 2 İbo. Liseli Detected.

*Sevgiler bizden. (Mustafa Keser'cesine)

8 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Baban! dedi ki...

oğlum utanmıyo musun sağdan soldan çaldığın cümlelerle twitter'da ibnelik yapmaya?

littleiv dedi ki...

@baban! ; genelde benden twit çaldıkları oluyor ama benim twit çaldığım pek görülmemiş şakacı dostum :)

Bilge dedi ki...

tuvalet macerası kısmı tabii ki yazıya damgasını vuran kısım.. çok güldük, teşekkürler littleiv :) bok atanları kınıyoruz;)

zep dedi ki...

eline sağlık şekerim, pek sevdim :)
ilk yazdığın gün okumuştm da birazdan yorum yazarım deyip unuttum,itiraf ediyorum.

ilk durden; ahahah

son olarak: kıskanmayın olm.

venus dedi ki...

biz çok güldük, teşekkürler littleiv:) bok atanları kınıyoruz..

littleiv dedi ki...

@ Bilge; teşekkürler bilge :) bok atanlar atsın ya sorun yok :)

littleiv dedi ki...

@ zep; tenk yu beybi :) kıskanıyolar beni yaaa :)

littleiv dedi ki...

@ venus; teşekkürler venüs :)

wibiya widget