Kısa Kısa #45

şuraya bak tıynetsiz

*Merhabalar sevgili okurlar. Bak sevgili okurlar diyorum ama size kırgınım. Noldu birden yorumlar, oylar falan tak diye kesidli. Ne güzel yazıyordunuz 'ahaha littleiv yine yapmışsın yapacağını' efendim 'gülmekten öldürüyorsun' falan güzel güzel gaza getirici şeyler. Sonra birden bişey oldu soğukluk mu girdi ne olduysa yorum yazmamaya başladınız. Bak valla geceleri yatmadan gizli gizli ağlıyorum yatakta (eheh yok lan, yattığım gibi uyuyorum valla. bundan da çok memnunum çünkü duyuyorum millet '12'de yattım 2 saat döndüm yatakta zor uyudum' diyor bende hiç yok öyle bir sorun. o değil de ne diyorduk)

*Pantolonuma kemer takacağım zaman her seferinde ilk olarak sağdan mı yoksa soldan mı geçireceğim kemeri diye düşünüyorum. Önce bir havadan deniyorum eğer doğruysa geçiriyorum. Bunu denerken de hayatımın önemli bir süresinin çok boş geçtiğinin farkındaym. Ama kemer takmazsam da olmaz bunu da bilincindeyim. O yüzden çok sesimi çıkarmıyorum.

*Dışarıda giymek için aldığım gri eşofman altımı her giydiğimde 'oo altan yataktan kalktığın gibi gelmişsin' ile başlayıp 'pijamayla mı geldin lan'a uzanan geniş bir yelpazede konuşan şakacı arkadaşlar arasında yüzüncü kişiye çok büyük bir süprizim var. Kendisi Hilton Otel'de suit odada Fenerbahçeli eski futbolcu Uche ile birlikte bir gece geçirmek fırsatına erişecek. Hani zenci olan.

*Okşijen diyen insan da fena enerji emer ha!

*Asıl yiğen diyen insan adamı kötü çarpar.

*Bir de herkez diyen var ki düşmanımın başına.

*Kısa kısa kendini mi buluyor ne?

*Bu kadar kısa madde yazdıktan sonra uzun bir madde yazmak nasıl zor geliyor biliyor musun can okur. Can okur da can erik gibi oldu ha. Biliyorum sana da okuması zor gelecektir. Kızıyorum küsüyorum falan da yine de seni düşünmeden edemiyorum ha. Değerini bilesin.

*Ya geçen benim ayakkabılarım çalındı okurcaazım. Baya herif gelmiş görmüş mis gibi daha yeni boyadığım beyaz beyaz parlayan adidaslarımı almış eline koymuş poşetine mi artık neresine soktuysa (huh sinirlendim biraz) elini kolunu sallayarak çıkmış gitmiş. O kadarla kalsa yine iyi. Pis herif sevdiceğimin güzelim converselerini de çalmış. Hem de alelade bir konvers değildi. 39,5 numaraydı. Çok zor bulunan bir türdü yani. Ulan hırsız bir görsem seni bir ayağında benim adidasım diğer ayağnda sevdiceğimin konversi ile ne döverim seni ha, beline beline vururum hep.

*Ayakkabıyı çaldırdıktan sonra terlikle gezmek de en fenası, olayın en can alıcı noktası.

*Hocanın 'sormak istediğiniz bir şey var mı?' sorusuna kafasını can hıraş bir şekilde sağa sola sallayarak hayırhocamsormakistediğimbirşeyyok mesajı veren o yalaka öğrencileri toplayıp Grand Canyon'dan aşağıya bir otobüs vasıtasıyla bırakmak istiyorum.

*Çok üşengeç olduğumu şuradan anladım geçen gün. Sabah lens takmakla uğraşmayayım diye gece lenslerimi çıkarmadan yatıyorum. E yuh!

*Amatör futbol maçı izlemenin zevki de hiçbir şeyde yok.

*Elektrikler kesildiğinde ilk 20 dakika içinde cama çıkıp 'aa karşı sokakta ceyranlar gitmemiş' diyen biri varsa bilin ki orası Türkiye'dir. Emin ol yani, 36-42, 26-45'in içindesin.

*Elektrikler kesildiğinde (aynı iki kelimeyle başladım iki maddeye de kusura bakma olur öyle arada) karşı apartmanın elektriğinin olduğunu farkedip sigortalara koştuktan sonra sigortanın attığını farkettiğin an çok üzülmüyor musun sende? O mum ışığında geçen sessiz dakikalara yanmıyor musun?

*Pencerenin önünde duran dışarıdan ışığın geçmesini engelleyen zımbırtıya jaluzi ismi verilmiş. Hayır bu kadar jakuzi çakmalığı bu kadar jakuziadamsendeciğili olmaz. biraz özgün ol ya jaluzi. Ne hayvansın jaluzi.

*Bay ki ne bay.

11 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

Özkan dedi ki...

olum kemer mi takmıyorsun nasıl bilmiyorsun:D..babam okşijen der ben de herkez derim..eee ne bok yiyeceğiz şimdi:D yiğen diyen vurur ama:Dçalınanlar smith mi idi indirimden aldığın.. hadi gene iyisin kaptın gene yorumu köfti:D

littleiv dedi ki...

@ özkan; olm her seferinde karıştırıyorum işte.
ya tanıdıklarda olmuyo kelime
hataları onda bişey yok. ama herkes ne lan :)
hee smith'ler çalındı
hehe eyvallah :)

eco dedi ki...

herkez demek kadar kötü bir şey varsa o da abisinin we ingesinin ayakkabılarının çalındığını farkeden genç kızın bunu kullanarak kendine converse aldırmasıdır. Ama hoştur güzeldir kınamamak lazım:D

littleiv dedi ki...

@eco; pis terbiyesiz diyorum başka bişey demiyorum, çıplak ayakla geziyorum lan :)

beisa~ dedi ki...

mum ışığında geçirilen dakikalar yine iyi. elektrik gündüz kesildiğinde, sigortanın attığını gösterecek karşı apartman ışıkları da yanmıyor oluyor haliyle. bu şekilde bütün bir günü geçirdiğimi, elektriğin gitmediğini komşunun tesadüfen bize gelip "ee bizde yanıyoo" demesiyle anladığımı hatırlıyorum. yiğit özgür'ün var ya bi karikatürü, bunun su'lusu, aynen öyle :) sevinsem mi üzülsem mi ikilemini bile yaşayamamıştım :p

zep dedi ki...

ahaha ne güldüm yahu, yazıdan çok bazı sarı arkadaşlarımızın yorumlarına güldüm. demek itiraf zamanı geldi. ek olarak inge kim :D

littleiv dedi ki...

@beisa~ ; evet gündüz olanı pek fenaymış, karikatürü de hatırladım 'bizde gürül gürül akıyo valla' gibi bişeydi sanırım :)

@zep; yenge oluyor :)

eco dedi ki...

yengenin trakyalı hali; inge. sen oluyorsun zep:)

zep dedi ki...

daha önce de blogda meyvesuyu, meyvesu, meysu,zepi, zıp gibi isimlerim olmuştu. şimdi de inge oldum:)

marbury dedi ki...

inge de bruijn vardı bi de efsane yüzücü süper başarılı yani. bigün trt bununla röportaj yapıyo, yüzme sporunun geldiği nokta bıdı bıdı neyse, inge nin de sevgilisi türk iş adamıymış mı ne, levent özçelik abimiz, yengemiz inge esprisini yapmasın mı, trt işte espri de son nokta:)

inge konusu beni hatıralara sevk etti. yazı süper olmus dostum eline sağlık..

littleiv dedi ki...

hani böyle rakı sofralarında bir kelimeden hikaye anlatan adamlar vardır ya aha işte sen osun :) aslan be :)

wibiya widget