Aşk-ı Memnu İncelemesi #3


Bir Aşk-ı Memnu yazısı ile daha karşınızdayım sevgili okurlar. İstanbul'dan döndüğüm ve yolda olduğum için izleyemedim Aşk-ı Memnu'yu kendi gününde. Tamam yalan söylüyorum Galatasaray maçı vardı eheh. Neyse az evvel tekrarını izledim. İzlenimlerimi aktarıyım.

*Geçen bölüm Adnan, Bihter-Behlül nam-ı diğer B&B çiftini tango yaparken gördü. Hemen mallığı aklına gelip gülümsedi onlara. Gerçi sonradan aklı açıldı adamın. Efendim şöföre laf söylemeler, seni biliyorum imaları, bittin olum sen mesajları. Sanırım Adnan yogaya falan gidiyor. Ya da Serdar Ortaç ile çakralarını mı açtırdı naaptıysa olayları anlamaya başladı.

*Peyker doğurdu bu bölüm. Hem de ne doğurmak. Direk olarak 8 aylık çocuk doğurmuş sanırım.

*Beyaz saçlı Çetin amca bir ona bir buna yazıyor. Bir Firdevs'e bir Ahsen'e. Ama Firdevs favori Ahsen plase bence. Sonuçta göz var nizam var. Firdevs kadınları şahı gibi şu anda.

*Peyker doğuma makyajlı girmiş. Zengin olunca tabii.

*Hilmi Önal robdöşambrlı dünyanın en kötü karakteri olucak sanırım Üst sıralara tırmanıyor gün geçtikçe. Robdöşamb-adam.

*Bu bölümün başrolü tartışmasız Bihter'in göğüsleriydi.

*Firdevs hanım anneanne olmuş eğlence derdinde. Cool kadın ya. Ajda Pekkan'ın şarkısındaki cool kadın var ya o işte Firdevs aslında.

*Nihal'e üzüldüm ya. Olaylardan haberi yok o açıklıyor her boku. Gerçi sonra yine Behlül'ün kolunda yaşamaya çalıştığı için tiksindim saniyesinde. İtici kız.

*Behlül Nihal'e koca götlü dedi. Lan kavgada söylenmez ya.

*Beni daha fazla yükseltme nedir Adnancığım, sen kızınca yükseliyo musun? Olayın ne Adnan?

*Dizinin 4'te 3'ü camdan dışarıyı izleyerek ve kapı dinleyerek geçiyor. İlginç.

*Rodöşambr-adam Hilmi Önal çok tehlikeli gerçekten. Riva'daki evin anahtarları ceza makbuzları falan, düşman olmak istemem valla. Bir de sabah-akşam robdöşambrla sürekli viski falan içiyor, kafası nasıl yerinde anlamıyorum.

*Behlül'ün Beşir'e öyle ezercesine bakışı var ya. Of Beşir istese ne biçim ağzına sıçar sarının. Olum adamın elinde ayıplı filmin var hala ters ters bakıyosun. Ne salak adamsın Behlül.

*Adnan sonunda bir k9 gibi iz sürüp Riva'daki eve gitti. Fincan'daki ruj izi ve yataktaki Bihter'in tam 6 aydır çıkmamış kokusunu alınca bölüm orada sona erdi. Adnan elini ağzına götürüp 'abaav benim garımın kokusu hemi de bu evde abaav' deyü kameralara bakarak artık boynuzlarını çok net bir şekilde hissetti.

Bu bölümde böyle sona erdi. İşler karışıyor, haftaya görüşmek üzere..

7 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

uff!! dedi ki...

Firdevs favori, Ahsen plase..eheh iimiş bu ya:D

eco dedi ki...

behlülün nihale koca götlü demesi:D olay çok güzel özetlenmiş bence littleiv:D
adnan'ın son sahnedeki düşüncelerini de gözlerinden okumuşsun he:D

littleiv dedi ki...

@ uff!!; teşekkürler :)

@ eco; okurum affetmem :)

marbury dedi ki...

ednan çok kral adam ben olsam bak hocam böyle böyle sen nüfuzlu adamsın rezil etme kendini vur ikisine de tekmeyi gel ben takıldırıcam seni valla be oğlum kralsın falan diyip bi de taksimde 20-30 saat kalkmadan akşamcılık yaparsak ednanın alırım tüm sinirini:) littleivle:)

littleiv dedi ki...

yaparız adnanıma. o kaşar bihter'e kalmadı. herkes parası için onunla be marbury'cim. bizim gibi gerçek dostları nerden bulucak :)

z.t. dedi ki...

ahahaha işte bu koptuğum andır :D

peykerin bebek cidden aile boyu. hani ikiz falan olucaktı da birleşip bi tane mi doğdu ne :D

6 aydır çıkmayan kokuya ben de kbarca "yuh" dedim :D ama kibarca. neyse. o kadar koku mu kalır arkadaşım.

he bi de şey geldi aklıma. bitherin göğüsleri ha? hımm

he bi de doğuran peyker diil de bitter olaydı düğün kıyafeti giyerdi eminim :)

littleiv dedi ki...

peyker'in bebek çok büyük cidden 2'si 1 arada olabilir o :)

wibiya widget