Hello everybody

selamlar sevgili littleiv.blog okuyucuları. naptınız bakiyim. hep kısa kısa yazıyorum biriniz de demedi 'ya littleiv biraz değişik bişeyler yaz ne bileyim, milano moda haftasından bahset ya da işte domuz gribinden korunmak için ne yapmalıyız tadında bilgilendirici bilgiler ver, hep geyik nereye kadar' falan. ama yok. gerçi yorum falan geliyo ne biliim güzel şeyler. demin baktım son izleyicim ile birlikte 33 adet beni izleyen, tüm gün bilgisayarları başında 'allaam noooolur littleiv bişeyler yazsın' diye bekleyen insanlar var (eheheh sanırım bu son yazım olucak, şaka yahu). yani okunuyor olmak benim için çok güzel bişey. bilimum sözlüklerde falan yazdım daha önce hala da yazıyorum. işte her artı aldığımda her şukela geldiğinde ben mutlu oluyorum. 'eheh negzel lan biri benim yazdığım şeye gülmüş artı vermiş' deyü.

mesela blogu açtığım ilk günleri hatırlıyorum. ab-boov. oy moy, yorum zaten hakgetire. ne gelen var ne giden. kendim yazıp kendim oynuyorum (çalıp-oynamak?, yazıp-okumak?). ilk başlarda biraz da kendi yüzsüzlüğümden msn facebook gibi sanal alemde yazdığım iletiler ve durumlar ile birlikte bazı bazı telefon rehberimdeki (telefon rehberim yok tabii ki, cep telefonundaki isimlerden bahsediyorum. hee yok bi de fihristim olaydı) insanları littleiv.blogspot,littleiv.blogspot..blogda bir numara..littleiv.blogspot şeklinde mesajlar ile taciz ediyordum. günler geçti izleyiciler arttı, yorumlar gelmeye başladı, hatta yorumlarda 'ahaha hakkaten ya' şeklinde bi yerlerimi tavana vurduran şeyler de yazmaya başladı. yani genel olarak blogun gidişinden oldukça memnunum. umarım bu sürer ve ben hevesimi hiç kaybetmem. bu da böyle bi genel yazı olmuş olsun. bu yazıyı manisa'da askerliğini yapmakta olan tüm er ve erbaşlara bir de yorumlarını eksik etmeyen takipçilerime armağan ediyorum. sevgiler..

10 yorum var. oy verme şeysi yok yorum için tıklat:

meyveshui dedi ki...

ahaha lidıl sabah sabah ne güldüm :)
ama yaptığın reklamların karşılığını alıyosun bak :)

littleiv dedi ki...

eheh teşekkürler meyveshui :)

bu arada japon musunuz isimden öyle hissettim de :)

Parahuman dedi ki...

sayın littleiv, sizi daha fazla sevindirmek gibi olmasın ama ben sol tarafa baktım mıydı izleyici sayısını 34 görüyorum...

littleiv dedi ki...

aman yarabbi..herkes benim blogumu mu izliycek yoksa. bunu kaldıramayabilirim :)

rectoa dedi ki...

kendin için yaz. boşver beni, onu. yazınca rahatlıyosan tamamdır zaten bu iş.

benim her yazıdan sonra içime böyle ılık ılık bişeyler geliyo falan yani.

hayat.

littleiv dedi ki...

ılık ılık mı :) e iyiymiş tabi.

yazınca da güzel oluyo da beğenilince benim daha çok hoşuma gidiyo. pohpohlanmaktan hoşlanan bi yapım var sanırım tam bilemedim.

meyveshui dedi ki...

japonum fransızım hatta italyanım :D sentez :D

ek olarak sizi sadece ben pohpohlayablirim dağıttırmayın bana bu blogu :)

sevgiler saygılar :)

littleiv dedi ki...

ne diyeyim..saygılar :)

marbury dedi ki...

süper şeyler var burda cevher değerli ki tutmuş. işlemesi de bi datlu. ben didiydim valla didiydim. ne zaman didin lan.
la diiddim ya oglum yaw. süper olcak bu çocuk dediydim:)

littleiv dedi ki...

marbury ahahahha diyorum sadece :) anlayan anladı.

ne zaman didin hacı

wibiya widget