Kıvanç Timi #1


fotoğrafı görüp hemen 'aha littleiv'i de kaybettik kız blogu olmuş' demeyin. kalbinizi kırarım.

kıvanç tatlıtuğ liseden terkmiş lan!

herif yakışıklı diye nasıl bok atacağımı şaşırdım. ama öyle liseden terk. ıyy. hem bence oyunculuğu da kötü. (son derece kıskanmak)

edit: hay sçıyım yalan habermiş. başka şeyler bulmalıyım bok atıcak. koru kendini kıvanç littleiv gücü geliyor. ayrıca oyunculuğun çok kötü. ve o kırmızı pantolonla götüme benzemişsin. (özür dilerim sevgili littleiv okuyucuları kendimi kaybettim bi an)

11 yorum:

  1. cömert davranılmış.yapılacak bişey yok :)

    YanıtlaSil
  2. çok cömert. fazla cömert. ayıptır!

    YanıtlaSil
  3. yapma, oyunculuğu iyi:) ama tipi öğ. sarışın erkeğe hağyığr

    YanıtlaSil
  4. hayır bi dost oyunculuğu iyi değil. ha bi de ben oynıyım behlül'ü daha kötü oynarsam tamam iyidir. ama sanmıyorum. mel mel bakarak iyi oyuncu olunmaz kanaatimce.

    ne bilim kızlar bi yakışıklı diyo bi hayır değil diyo napıcaamı şaşırdım ya :)

    YanıtlaSil
  5. hayır oyunculuğu iyi littleiv:P

    YanıtlaSil
  6. şekeri fazla kaçmış. boğuyo yani bence.

    YanıtlaSil
  7. seni kıramıycam bi dost blog aleminde selebiritisin :) haklısın ne diyim.

    bence de çok şeerli loana. pudra şekeri kıvanç.

    YanıtlaSil
  8. Bence fazla yakisikli, kesin gaydir diyelim, bunu ispatlayamazlar nasilsa ^.^

    YanıtlaSil
  9. eheh olabilir mizz oz.

    hem zaten azra akın gibi dünyanın en güzelini (ben demiyorum miss worldler falan diyor) bıraktığına göre pek de saçma olmayacak bi önerme.

    YanıtlaSil
  10. lan o tip bende olsun ben liseye başlamam bile. ayrıca verin beren saat i karşıma. behlülü en iyi ben oynarım.

    YanıtlaSil
  11. katılıyorum depik. ben de iddalıyım o konuda.

    YanıtlaSil

yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya