aha hemen yeni yazı serisine başladım. kıvanç tatlıtuğ'u kötüleme serisi. eheh. evet kızlar çok seviyor, dünyanın en yakışıklı erkeği seçilmiş. best modeller ne bileyim best europe'lar falan. dövmesi var. kaslı. ama bildiğin salak lan. (saf manasında, hayır kıvanç benim blogumu kapattıramıycaksın, 28 izleyiciyi boşuna yapmadım dostum hayır)
şimdi twitter'da biliyorsunuz ünlüler başta olmak üzere insanlar micro-blog olayına girmiş bulunmaktalar. mini mini cümlelerle bişeyler yazmaktalar. bu kıvanç sarısı da yazıyor oraya. şimdi yazdığı cümlelerden oluşan bir video seyrediyoruz...
eheh yok lan ne videosu buraya kopyalıycam. dikkat geliyor.
''@BerenSaat nasilsin canim, Bende yorgunum vallah hic bisey yapasim yok.''
beren saat yani nam-ı diğer bihter'e yazdığı şey bu. bir kere de ayrı değil, bu üzücü. dahi anlamındaki de'yi ayıramamak benim gözümde kötü bişey. cidden üzüldüm. neyse devam ediyoruz, vallah diyerek yaratmaya çalıştığı sempatik tip ciddi anlamda itici. sanırım kimsenin okumadığını düşünüyor. vallah ne olm lan yaş kaç. bu da ikinci tweet'i:
''@BerenSaat iyimbende. Actim vallahh saol cnm ;)'' tamam artık de'leri ayırmasını falan beklemiyorum kıvanç'tan. geçen tweet'teki vallah yetmemiş bu kez vallahh diyerek iyice çirkinleşmiş sarı. 'cnm ;)' olayı ise içindeki liseli kızı ortaya çıkarmıştır kıvanç'ın.
benden kurtulamıycaksın kıvanç... peşindeyim... kork benden...
nedendir bilmiyorum ama sonuna kadar destekliyorum bu timi... ve şimdi sıkı durum parahumandan dev hizmet geliyor...
YanıtlaSilhttp://www.itusozluk.com/gorseller/k%FDrm%FDz%FD+taytl%FD+behl%FCl/102588
aha geldi...
bi sonraki kıvanç'ı kötüleme timi'nin ön izlemesini yapmışsın parahuman. bi sonraki postta bu linkten yararlanıcam :)
YanıtlaSilyararlanan ellerin dert görmesin :)
YanıtlaSilehe eyvallah :)
YanıtlaSilkızkardeşiniz ve sevgiliniz kıvançı hoş bulduğu için olablir mi bu karalama kampanyası :D (bak kıvanç dedim kankayız :) )
YanıtlaSilsanmam. kendisiyle şahsi problemlerim var :) pis sarı
YanıtlaSilpis sarı derken :D lidıl bey sözlerinize dikkat ediniz bazı küçük boy şahıslar darılabilir :)
YanıtlaSilvallah çok komik be :p
YanıtlaSilbi de bihter kaza geçirince bağırmasından (!) bahsetmelisin, onsuz olmaz..
bir dahaki kıvanç'ı kötüleme timi postunun ön izlemesini buradan verdiniz miss beisa :)
YanıtlaSil