fotoğrafı görüp hemen 'aha littleiv'i de kaybettik kız blogu olmuş' demeyin. kalbinizi kırarım.
kıvanç tatlıtuğ liseden terkmiş lan!
herif yakışıklı diye nasıl bok atacağımı şaşırdım. ama öyle liseden terk. ıyy. hem bence oyunculuğu da kötü. (son derece kıskanmak)
edit: hay sçıyım yalan habermiş. başka şeyler bulmalıyım bok atıcak. koru kendini kıvanç littleiv gücü geliyor. ayrıca oyunculuğun çok kötü. ve o kırmızı pantolonla götüme benzemişsin. (özür dilerim sevgili littleiv okuyucuları kendimi kaybettim bi an)
cömert davranılmış.yapılacak bişey yok :)
YanıtlaSilçok cömert. fazla cömert. ayıptır!
YanıtlaSilyapma, oyunculuğu iyi:) ama tipi öğ. sarışın erkeğe hağyığr
YanıtlaSilhayır bi dost oyunculuğu iyi değil. ha bi de ben oynıyım behlül'ü daha kötü oynarsam tamam iyidir. ama sanmıyorum. mel mel bakarak iyi oyuncu olunmaz kanaatimce.
YanıtlaSilne bilim kızlar bi yakışıklı diyo bi hayır değil diyo napıcaamı şaşırdım ya :)
hayır oyunculuğu iyi littleiv:P
YanıtlaSilşekeri fazla kaçmış. boğuyo yani bence.
YanıtlaSilseni kıramıycam bi dost blog aleminde selebiritisin :) haklısın ne diyim.
YanıtlaSilbence de çok şeerli loana. pudra şekeri kıvanç.
Bence fazla yakisikli, kesin gaydir diyelim, bunu ispatlayamazlar nasilsa ^.^
YanıtlaSileheh olabilir mizz oz.
YanıtlaSilhem zaten azra akın gibi dünyanın en güzelini (ben demiyorum miss worldler falan diyor) bıraktığına göre pek de saçma olmayacak bi önerme.
lan o tip bende olsun ben liseye başlamam bile. ayrıca verin beren saat i karşıma. behlülü en iyi ben oynarım.
YanıtlaSilkatılıyorum depik. ben de iddalıyım o konuda.
YanıtlaSil