
ne ki bu diyeceksiniz. anlatıyorum hemen. sanıyorum sadece türk'lerin naifliğine ait bir olay bahsedeceğim. çayı biten misafir başka istemiyorum manasında, çay kaşığını ince bellinin üzerine
koyar. böylece daha doldurma demeyi kibarca gerçekleştirmiş olur. çok şık bir hareket bence. ayrıntı ama güzel işte.
bu olayın aynısını şerefsiz kahvecilere karşı yapılanını bilirim... son yudumu alır almaz gelip boca ederler çayı başa bela olurlar... böyle kapatınca anlarlar utanırlar...
YanıtlaSilehehe sinrlenmişsin kahvecilere :)
YanıtlaSillidıliv bey siz hiç bardağınıza kaşık koymuyorsunuz ama :) içicen mi deyince yook diyosunuz bu nasıl bir naiflik canım :D
YanıtlaSiltatlı kaşığını kupanın üzerine koyunca hoş bi görüntü oluşmayabilir bence :)
YanıtlaSilolsun efendim aaa:D işte formuna uygun. ya kupanın üstüne çay kaşığı koyman gerekseydi? boyu boyuna huyu huyuna :D
YanıtlaSil