Kıvanç Timi #3

Kıvanç Tatlıtuğ'un mükemmel oyunculuğundan bir kesit. Yorum yok.

7 yorum:

  1. kafana göreKasım 04, 2009

    özellikle 25. saniyedeki "aaa" benden 10 puanı kaptı.

    YanıtlaSil
  2. o kısa 'aaa' inanılmaz. bir çöküş, bir bitiş adeta.

    YanıtlaSil
  3. abi tipini kötüle yeter dedik sana ama, uğraşma işte aaa:P aaaaaaaaa :D

    YanıtlaSil
  4. oyunculuğuna laf yok. oscar adayı :)

    YanıtlaSil
  5. ahahaha kıskançlıkta son nokta budur işte :D
    adam acı çekiyo orda :)sevdiği canlı, ayıp sölemesi orta malı. o bağırmasın da kim bağırsın :D

    YanıtlaSil
  6. öyle bağırılmaz. oböyle deişik bişey yapıyo. tanımlayamıyorum :)

    aaaaa deyip kafayı direksiyona vurmak nedir ya :)

    YanıtlaSil
  7. meyvesu&z.tKasım 06, 2009

    ahahaha peki. beyim öle diyosa öle :D

    YanıtlaSil

yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya