Kıvanç Tatlıtuğ'un mükemmel oyunculuğundan bir kesit. Yorum yok.
özellikle 25. saniyedeki "aaa" benden 10 puanı kaptı.
o kısa 'aaa' inanılmaz. bir çöküş, bir bitiş adeta.
abi tipini kötüle yeter dedik sana ama, uğraşma işte aaa:P aaaaaaaaa :D
oyunculuğuna laf yok. oscar adayı :)
ahahaha kıskançlıkta son nokta budur işte :D adam acı çekiyo orda :)sevdiği canlı, ayıp sölemesi orta malı. o bağırmasın da kim bağırsın :D
öyle bağırılmaz. oböyle deişik bişey yapıyo. tanımlayamıyorum :)aaaaa deyip kafayı direksiyona vurmak nedir ya :)
ahahaha peki. beyim öle diyosa öle :D
yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya
özellikle 25. saniyedeki "aaa" benden 10 puanı kaptı.
YanıtlaSilo kısa 'aaa' inanılmaz. bir çöküş, bir bitiş adeta.
YanıtlaSilabi tipini kötüle yeter dedik sana ama, uğraşma işte aaa:P aaaaaaaaa :D
YanıtlaSiloyunculuğuna laf yok. oscar adayı :)
YanıtlaSilahahaha kıskançlıkta son nokta budur işte :D
YanıtlaSiladam acı çekiyo orda :)sevdiği canlı, ayıp sölemesi orta malı. o bağırmasın da kim bağırsın :D
öyle bağırılmaz. oböyle deişik bişey yapıyo. tanımlayamıyorum :)
YanıtlaSilaaaaa deyip kafayı direksiyona vurmak nedir ya :)
ahahaha peki. beyim öle diyosa öle :D
YanıtlaSil