10 Kasım

71 yıl olmuş kaybedeli. Hiç unutmadık, unutturmayacağız. Her 10 Kasım'da, 9'u 5 geçe inadına 1 dakika ayaktayız. Her şeye rağmen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya