limon çiçekleri



çok sevdim ben bu şarkıyı. mustafa çeçeli söylüyormuş. sözleri falan çok güzel. dinleyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya