hastalık


çok feci hastayım sevgili okurlar. ama öyle böyle değil. sabah hiç bişeyim yokken böyle gayet güzel okula gitmeler efendime söyliyim okulda gezmeler falan. sonra öğleden sonra bir üşümeyle beraber hapurma seansı başladı. neyse hava değişimi olur öyle deyip sallamadım. akabinde akşama doğru feci bir baş ağrısı ve halsizlik hasıl oldu. hapşurmak, baş ağrısı ve halsizlik bir gribin en net belirtileridir farkettiyseniz. ve evet grip oldum ben. yarın evime gidiyorum haftasonu sebebiyle. bakalım bol bol yatıcam. post falan atıcam. dinlenme şeklinde geçicek yani. şu an ateşli (öyle değil lan, hasta gibi) ve halsiz bir insan olarak yatağa doğru gidiyorum. herkese iyi geceler. aha yine hapşurdum. salgın var çok fena kendinize dikkat edin. sevgiler.

8 yorum:

  1. ve beraberinde üç saniye içinde hastalığı bana da bulaştırmak :)

    YanıtlaSil
  2. ben dedim öpme dedim dinlemedin :)

    YanıtlaSil
  3. "şu an ateşli (öyle değil lan, hasta gibi) ve halsiz bir insan olarak yatağa doğru gidiyorum."

    ahaha manyak:) geçmiş olsun:) babam da bize grip aşısı olun dediydi, yakalanmadan olmalıyım hmm.

    YanıtlaSil
  4. eheh teşekkürler bi dost. grip fena ya. dağıttı beni

    YanıtlaSil
  5. haydaa geçmiş olsun yahu. allahtan ki eve gidiyomuşsun bak. ben hastalansam kalcam gurbet ellerde. - konuyu iki dakkada kendime çevirdim yuh -

    ama cidden geçmiş olsun, dikkat et kendine.

    YanıtlaSil
  6. hastalandığın an eve gidiceksin. kaçarı yok

    YanıtlaSil
  7. biz burda hiç ilgilenmiyoruz çünkü.. peeh..

    YanıtlaSil
  8. yaşadığı yerde sevgilisi olanlar kalabilir :)

    YanıtlaSil

yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya