Ne mutlu Türk'üm diyene!
tamamen katılıyorum!
yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya
Ne mutlu Türk'üm diyene!
YanıtlaSiltamamen katılıyorum!
YanıtlaSil