bi kaç gün bloga uzak kalabilirim. pek yazmayabilirim. ama okulun başlamasıyla tekrar aranıza katılıcam. bu süreçte blog okumaya devam edicem. yorum falan yapıcam hep. aman ha arkamdan 'lan yine sıkıldı blog işinden maymun iştahlı' bıdı bıdı yaparsanız sert yaklaşırım bak söliyim. hadi iyi bakın kendinize. eski postları falan okuyabilirsiniz bu sürede. güzel şeyler yazmışım eskiden hiiiiç. hadi sii yaa
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya