kısa kısa #8

* bazen kendimi kokakola reklamındaki buz seslerini çıkartmaya çalışırken buluyorum. ama olmuyor. çünkü neden? bizim evdeki buz kalıpları eski. böyle bir tanesi kafam kadar buz yapıyor buzluk. yani bir bardağa en fazla bir buz sığıyor. hatta bazı bardaklara sığmıyor bile. çok ilginç.

* menejerlik oynayarak tutulan orucun kabul olunmadığı konusunda değişik şeyler duydum. nihat hatipoğlu gözleri yaşlı sesi yankılı şekilde olaya bir açıklık getirirse çok sevinirim. nihat hatipoğlunun littleiv.blogspot'u okuması ihtimalini yaşadım az önce tüylerim ürperdi. küfür falan ediyoruz lan ayıptır.

* benim için modern ev dışarı ayakkabısıyla içeride gezilebilen evdir. o kadar da sığ bir insanım.

* 'dibini görmeyen sevdiğini görmesin' ne güzel bir iddialaşma lafıdır yareppim. fikrin orjinalliği ayrı güzel, sevilen kişi için sevdiği lafının kullanılması ayrı güzel.

* ingilicede en sevdiğim kelime açık ara farkla 'dilemma'dır. bu kadar mı güzel fonetiği olan bir kelime olur ya. (-vay fonetik diyosun? +e heralde)

* simit yedikten sonra dişte sıkışan susamın tekrar piyasaya çıkıp yenmesi kadar güzel bişey yok bence dünyada. evet küçük bir dünyam var, neyapayım.

*aramızda hala veyahut kelimesini kullanan insanlar varsa onlara iyi davranalım. soyları tükeniyor çünkü.

*öptüm gözlerinizden.

3 yorum:

  1. okurken aklıma geldi benim de türkçede en sevdiğim kelime künk tür... derinden kararlı istikrarlı ama yavaş telaşsız bir yumruk gibi etkili bir kelimedir künk...

    YanıtlaSil
  2. aha ilk kez duyuyorum..

    YanıtlaSil
  3. o eski buz kalıplarının yaptığı buzlar cidden öyle dev boyuttadır ki rakı bardağına sığmazlar bi türlü. eridikçe brdağın dibine otururlar :D

    lidıliv bey size ayakkabıyla gir dediğimzde bile çıkarıp giriyorsunuz eve bizim evimiz modern gelmio mu gözünüze ? :D

    YanıtlaSil

yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya