Kendi kendine şarj olan telefon


bir ürperti geldi di mi bünyelere? yaa yaaa ben bunu şu anda yaşıyorum sevgili okuyucular. telefonum kendi kendine şarj oluyor. sonra duruyor batarya dolu diyor. sonra tekrar şarj olmaya başlıyor. çok korkunç lan! bak yandan bakıyor bana şu an yine batarya doldu. aha yine başladı şarja. valla deliricem. patlıycak falan diye de çok korkuyorum. ne mesaj atabiliyorum ne arayabiliyorum kimseyi. bakalım ilerleyen saatlerde sonucu bildiricem size. eğer 2 saate kadar post yazmazsam polise haber vermeyin. deli misiniz lan adamların işi gücü yok benle mi ilgilenicekler.

5 yorum:

  1. format atmak lazım. (türk telekom teknisyeni)

    YanıtlaSil
  2. ama önce bi kapatıp açsak olabilir (annem)

    sonuç: kapattım açtım oldu

    YanıtlaSil
  3. yalnız değilsin, benim telefonum da sorgusuz sualsiz kendinden geçer, şarj olur, şarjını bitiriverir, kullanıcı falan dinlemez dediğim dedik çaldığım düdük bi alet! kendi kararlarını kendi veriyor haspam. yenisini alınca görücem bu triplerini onun :/

    YanıtlaSil

yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya