çok yorgunum uykusuzum azcık da midem ağrıyo, yarın sevgilimi görücem mutluyum falan. uzun yazı yazamıycam. bugün gördüğüm bir fotoğrafı koyayım o kadar. ben çok güldüm siz de gülün. eticin gülsün dünya gülsün diyerek en iğrenç noktada tamamlıyorum postu. haydin görüşürüz.

üzerine tıklayınca büyüyen sihirli fotoğraf
"zenciler iyi mi kötü mü" ne demektir ya:D
YanıtlaSilahahah ben onu görmemiştim ismini vermek istemeyen izleyicinin ismini vermesine gülmüştüm ama asıl bomba yukardaymış.
YanıtlaSilcidden he zencilerin iyi mi ötü mü olduunu neden tartışıolar ki
YanıtlaSilahahahahah :D
ek olarak sevgilini gördün mü? mahsur kaldı mı sizde?
;)
mahsur kaldı evet. sonra da aldım onu da girdim suyun selin arasına
YanıtlaSilyalan yapıosun :)
YanıtlaSildönerken 1 damla yağmur yoktu :)
ben bilmem. ya olsaydı :)
YanıtlaSil[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
YanıtlaSil[b]windows xp help, [url=http://firgonbares.net/]buy microsoft money software[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] educational software reseller adobe graphics software
nero 6 serial number [url=http://firgonbares.net/]windows vista wallpaper[/url] adobe pdf software
[url=http://firgonbares.net/]adobe creative suite 3 mac[/url] nero 9 crashes system
[url=http://firgonbares.net/]Pro 11 Mac StuffIt[/url] create a web page in adobe photoshop cs3
adobe photoshop cs4 serial number generator [url=http://firgonbares.net/]Standart Edition Mac[/b]