futraf

çok yorgunum uykusuzum azcık da midem ağrıyo, yarın sevgilimi görücem mutluyum falan. uzun yazı yazamıycam. bugün gördüğüm bir fotoğrafı koyayım o kadar. ben çok güldüm siz de gülün. eticin gülsün dünya gülsün diyerek en iğrenç noktada tamamlıyorum postu. haydin görüşürüz.
üzerine tıklayınca büyüyen sihirli fotoğraf

7 yorum:

  1. "zenciler iyi mi kötü mü" ne demektir ya:D

    YanıtlaSil
  2. ahahah ben onu görmemiştim ismini vermek istemeyen izleyicinin ismini vermesine gülmüştüm ama asıl bomba yukardaymış.

    YanıtlaSil
  3. cidden he zencilerin iyi mi ötü mü olduunu neden tartışıolar ki
    ahahahahah :D
    ek olarak sevgilini gördün mü? mahsur kaldı mı sizde?
    ;)

    YanıtlaSil
  4. mahsur kaldı evet. sonra da aldım onu da girdim suyun selin arasına

    YanıtlaSil
  5. yalan yapıosun :)
    dönerken 1 damla yağmur yoktu :)

    YanıtlaSil
  6. ben bilmem. ya olsaydı :)

    YanıtlaSil
  7. [url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
    [b]windows xp help, [url=http://firgonbares.net/]buy microsoft money software[/url]
    [url=http://firgonbares.net/][/url] educational software reseller adobe graphics software
    nero 6 serial number [url=http://firgonbares.net/]windows vista wallpaper[/url] adobe pdf software
    [url=http://firgonbares.net/]adobe creative suite 3 mac[/url] nero 9 crashes system
    [url=http://firgonbares.net/]Pro 11 Mac StuffIt[/url] create a web page in adobe photoshop cs3
    adobe photoshop cs4 serial number generator [url=http://firgonbares.net/]Standart Edition Mac[/b]

    YanıtlaSil

yorumu yemimi suyumu eksik etmeyin, hatta arada oy falan verin. bak o kadar yıldız falan koydum oraya